Skærer tænder! hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Baby2010/2013

Hej alle sammen.

Min skønne søn på 10 mdr. har to tænder nederst og har nu også fået to flotte øverst! Men han desværre begyndt at skærer tænder, så meget at det kan høres!

Ved I om det er skadeligt og om man evt. kan gøre noget ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

NJN

Det er vidst noget med en periode de skal igennem, og at det går over igen. Vær opmærksom på det, og se om ikke det snart går over igen. Det er jo helt nyt for ham, med tænder i munden.  

Anmeld

23. oktober 2011

Baby2010/2013

NJN skriver:

Det er vidst noget med en periode de skal igennem, og at det går over igen. Vær opmærksom på det, og se om ikke det snart går over igen. Det er jo helt nyt for ham, med tænder i munden.  

Ok, så håber vi på at han snart stopper med det! Tak for hjælpen

Anmeld

23. oktober 2011

Isabella_mor

BabyDec2010 skriver:

Hej alle sammen.

Min skønne søn på 10 mdr. har to tænder nederst og har nu også fået to flotte øverst! Men han desværre begyndt at skærer tænder, så meget at det kan høres!

villads gør det også... me jeg HÅBER at det bare er for en periode..

jeg stikker sutten i munden på ham eller giver ham en tvebak eller nogt andt at sidde og gnaske i når han begynder på at skære tænder.....

Anmeld

23. oktober 2011

SussieThyssen

BabyDec2010 skriver:

Hej alle sammen.

Masser af småbørn skærer tænder også når de er vågne.
Som regel holder de op igen..men der kan godt gå noget tid.
Det er i den forbindelse godt hvis de bruger sut, så kan de ligge og tand-gnidre i den i stedet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. oktober 2011

Tona

Ih nu er jeg helt lettet...har lige selv tumlet med samme problematik da Amanda lige har fået sin 3 tand; en fin en i overmunden og nu også skærer tænder

Anmeld

23. oktober 2011

morethanperfect

BabyDec2010 skriver:

Hej alle sammen.

Oscar gjorde det lige fra han fik sine tænder i overmunden også .. Og han er lige stoppet med det . Han er snart 1 år ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.