Støt hajerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Peanut

Ikke for sarte sjæle.

http://www.youtube.com/watch?v=U0qkr2cIe5c

Synes simpelt hen det er så forfærdeligt.. Bliver så ked af det indeni  Kan slet ikke forholde mig til alt den mishandling af dyr.. Og nu også hajer..

Fandme synd at de bliver lemlestet og overladt til at dø på den måde!! 

Disse folk prøver at gøre en forskel: 

http://www.sharksavers.org/index.php

Advarsel, der er nogle stærke billeder under galleriet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Chamomile

Det er så forfærdeligt Jeg undlader at se dette, da jeg tidligere har set en dokumentar i tv omkring emnet, det gør alt for ondt i hjertet at se igen.

Anmeld

22. oktober 2011

baby012

det er frygteligt ! og gør mig meget vred ! 

dette er desværre ikke noget nyt, nu ved jeg ikke hvad filmen her handler om, da jeg ikke ønsker at se dyr lide, men kunne forestille mig at det omhandler den måde man håndtere hajer når man tager deres meget kostbare finner ? 

der er mange dyr der lider rundt omkring i verdenen, og jeg syns man skal støtte dem der gør noget for alle dyr, og ikke bare en bestemt race eller art . der er fokus på dette problem, men man kan desværre ikke helt udryde krybskyttere  

dem der gør dette burde have den samme behandling som de giver dyret !!! 

Anmeld

22. oktober 2011

Peanut

gravid20 skriver:

det er frygteligt ! og gør mig meget vred ! 

dette er desværre ikke noget nyt, nu ved jeg ikke hvad filmen her handler om, da jeg ikke ønsker at se dyr lide, men kunne forestille mig at det omhandler den måde man håndtere hajer når man tager deres meget kostbare finner ? 

der er mange dyr der lider rundt omkring i verdenen, og jeg syns man skal støtte dem der gør noget for alle dyr, og ikke bare en bestemt race eller art . der er fokus på dette problem, men man kan desværre ikke helt udryde krybskyttere  

dem der gør dette burde have den samme behandling som de giver dyret !!! 

Jeg har ikke set det med hajer før, så derfor var det nyt for mig..

Ja, programmet handler om at de fanger dem levende, skærer finnerne af og så smider de dem tilbage i havet. Efterladt til at dø 

Anmeld

22. oktober 2011

NJN

Peanut skriver:

Ja, programmet handler om at de fanger dem levende, skærer finnerne af og så smider de dem tilbage i havet. Efterladt til at dø 

Hvad kan de lige bruge de finner til??? 

Anmeld

22. oktober 2011

baby012

NJN skriver:

Hvad kan de lige bruge de finner til??? 

http://www.sharkwater.dk/post/hajer-udryddes-for-deres-finner/?p=3 

du kan læse noget om det her..  

Anmeld

22. oktober 2011

baby012

Peanut skriver:

der gøres heldigvis en masse for at redde hajerne, dog ikke nok efter min mening. 

men ja, det ender med at vi får udryddet dem meget snart hvis ikke der gøres noget ved det, og det er bare så fantastisk et dyr, og vi kan bruge dem til meget inden for det medicinske (UDEN AT SKULLE DRÆBE DEM).. så det er helt grotesk at vi dræber dem.. og især på så barbarisk vis hajen kan ikke mærke at man skære i den, men den sulter eller dør på enden frygtelig vis når den levende kastes i havet igen  

Anmeld

22. oktober 2011

NJN

gravid20 skriver:

http://www.sharkwater.dk/post/hajer-udryddes-for-deres-finner/?p=3 

du kan læse noget om det her..  

Ja, hvor er det forfærdentligt..  De skulle da have samme tur selv! 

Anmeld

22. oktober 2011

baby012

NJN skriver:

Ja, hvor er det forfærdentligt..  De skulle da have samme tur selv! 

helt enig, bare lige bindes på hænder og fødder, og efterlades i ødemarken.. 

forstår ikke man kan få sig selv til sådan noget 

Anmeld

22. oktober 2011

Chamomile

Ja, det er fuldstændig uforståeligt, at mennesker kan få sig selv til at gøre sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.