Opskrift på betræk til voksi søges???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.090 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

vitapigen

Hejsa piger

Jeg ved der er en masse kreative piger her på baby.dk så jeg håber I kan hjælpe mig

Jeg har lige købt en brugt original voksipose og den er sort og KEDELIG Så jeg tænkte at jeg ville prøve at sy et nyt betræk til den, men har ikke siddet ved en symaskine siden folkeskolen, så ved ikke lige hvordan jeg skal gribe det an....

Nogle der har en opskrift liggende? Og evt. nogle fif

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

katrineoerum

Følger lige med på denne tråd da jeg også gerne vil have en opskrift. Ved jo der er nogen herinde der er mega dygtig til sådan noget

Anmeld

22. oktober 2011

vitapigen

katrineoerum skriver:

Følger lige med på denne tråd da jeg også gerne vil have en opskrift. Ved jo der er nogen herinde der er mega dygtig til sådan noget

Bare i orden....

Ja der er virkelig mange dygtige piger herinde

Anmeld

22. oktober 2011

Janni.

Har ikke selv lavet betræk til voksi før, men jeg tænker om man ikke kunne tegne af efter betrækket på den du har? 

Bare lige en idé, jeg fik. Har planer om at skulle lave betræk til min søsters drømmepose på et tidspunkt, men er kun nået til at sige ja til at lave den. 

Anmeld

22. oktober 2011

vitapigen

Janni. skriver:

Har ikke selv lavet betræk til voksi før, men jeg tænker om man ikke kunne tegne af efter betrækket på den du har? 

Bare lige en idé, jeg fik. Har planer om at skulle lave betræk til min søsters drømmepose på et tidspunkt, men er kun nået til at sige ja til at lave den. 

Det har jeg også selv tænkt lidt på, men ved ikke om der er en "nemmere" løsning. Det kunne være der var nogen der evt. havde en opskrift?

Anmeld

22. oktober 2011

Janni.

vitapigen skriver:

Det har jeg også selv tænkt lidt på, men ved ikke om der er en "nemmere" løsning. Det kunne være der var nogen der evt. havde en opskrift?

Jeg søgte lige og fandt denne tråd, kig lidt nede af siden.. Håber det kan hjælpe dig på vej 

https://www.baby.dk/debat/124157pi1/ordet-er-frit/hjemmesyet-voksipose.aspx#GoToMessage

Anmeld

22. oktober 2011

vitapigen

Janni. skriver:

Jeg søgte lige og fandt denne tråd, kig lidt nede af siden.. Håber det kan hjælpe dig på vej 

https://www.baby.dk/debat/124157pi1/ordet-er-frit/hjemmesyet-voksipose.aspx#GoToMessage

Takker Det var da klart en hjælp men den opskrift er ikke til en original voksipose, men en lavet helt fra bunden kan jeg se, men jeg kan sikkert bruge nogle fif derfra

Anmeld

22. oktober 2011

Janni.

vitapigen skriver:

Takker Det var da klart en hjælp men den opskrift er ikke til en original voksipose, men en lavet helt fra bunden kan jeg se, men jeg kan sikkert bruge nogle fif derfra

Tænkte hun havde beskrevet det så godt så ja, mon ikke der er nogen fif du kan bruge  

Fandt andre tråde hvor folk har vendt vragen ud på deres betræk og lavet mål efter det. Andre har lavet betrækket ved at sy efter dynen. Umiddelbart vil jeg tro det er nemt med dynen. 

Anmeld

22. oktober 2011

vitapigen

Janni. skriver:

Tænkte hun havde beskrevet det så godt så ja, mon ikke der er nogen fif du kan bruge  

Fandt andre tråde hvor folk har vendt vragen ud på deres betræk og lavet mål efter det. Andre har lavet betrækket ved at sy efter dynen. Umiddelbart vil jeg tro det er nemt med dynen. 

Det kan da godt være det er det skal skal prøve mig med... Igen tak

Anmeld

22. oktober 2011

MorEllen

Det absolutt nemmeste du kan gøre er at tægne af den posen du allerede har Bare find noget stof du godt kan lide. Med hensyn til løbegang til snoren kan du jo se hvordan det er lavet på den posen du allerede har
Det findes også en del opskrifter på nettet (bare at google voksipose og opskrift), og de kan måske være en hjelp hvis du står helt fast...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.