nogle der er gode til dansk???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

NJN

Ja, jeg plejer faktisk at være god til dansk, men lige den her opgave den jeg slet ikke få pillet hul på.. 

Håber måske der er en herinde, der kan hjælpe mig?? 

Opgaveformuleringen lyder sådan her:

Skriv en fortolkning af HCA: Nissen hos Spækhøkeren som tager udgangspunkt i tre citater og personkarakteristikken. Fortolkningen skal indeholde en diskussion af budskabet – dvs. at der skal diskuteres og overvejes i forlængelse af personkarakteristikken og med inddragelse af citaterne.

Har lidt svært ved at skulle inddrage alle de ting, i en opgave! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Na-Wi

NJN skriver:

Ja, jeg plejer faktisk at være god til dansk, men lige den her opgave den jeg slet ikke få pillet hul på.. 

Håber måske der er en herinde, der kan hjælpe mig?? 

Opgaveformuleringen lyder sådan her:

Skriv en fortolkning af HCA: Nissen hos Spækhøkeren som tager udgangspunkt i tre citater og personkarakteristikken. Fortolkningen skal indeholde en diskussion af budskabet – dvs. at der skal diskuteres og overvejes i forlængelse af personkarakteristikken og med inddragelse af citaterne.

Har lidt svært ved at skulle inddrage alle de ting, i en opgave! 

Hold da op, jeg er stået af for længst .. Håber der er en der kan hjælpe dig

Anmeld

22. oktober 2011

NJN

Naannaa87 skriver:

Hold da op, jeg er stået af for længst .. Håber der er en der kan hjælpe dig

Ja ikke, det er ikke lige sådan at få puttet alt dette ind i samme opgave! Men jeg tror jeg er ved at have løst den!  

Anmeld

22. oktober 2011

Mettemus

Uh nu kender jeg ikke lige Nissen hos Spækhøkeren, men genrelt om Andersens eventyr kan siges at han ofte bruger svage hovedpersoner. Eventyrets verden er ikke en fantastisk, drømmende parallel verden, men samme virkelige verden som han selv levede i, o hvor han bruge eventyret til at afsløre hvad han ser der er galt i verden. Ex den grimme ælling vokser op og bliver en smuk svane, men er stadig ensom - kan overføres på hans eget liv hvis man ønsker at læse eventyret bibliografisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.