Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg sidder og overvejer at bage de lækre småkager Gode Råd, hvis i da kender dem Men mit spørgsmål lyder.
I opskriften står der 2 vanillestænger, kan jeg bruge vanillesukker i stedet for? Eller er det helt udelukket?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Hej Jeg sidder og overvejer at bage de lækre småkager Gode Råd, hvis i da kender dem Men mit spørgsmål lyder. I opskriften står der 2 vanillestænger, kan jeg bruge vanillesukker i stedet for? Eller er det helt udelukket?
Det kan du godt, ja.... smagen bliver ikke helt det samme men det kan godt bruges
Ups.... så ikke det var nogle specifikke småkager
Hvad er det for nogle?
Okay Ved du tilfældigvis hvor meget vanillesukker der skal i i stedet for de 2 stænger så? Kunne forestille mig der måske skulle lidt mere i
Ploffer skriver: Ups.... så ikke det var nogle specifikke småkager Hvad er det for nogle?
Det er Gode Råd Som også er skrevet
rikkeregnbue skriver: Det er Gode Råd Som også er skrevet
Jeps
De opskrifter jeg lige har fundet på dem indeholder enten kardemomme eller vanillesukker
Så kom du bare vanillesukker i
Ploffer skriver: Jeps De opskrifter jeg lige har fundet på dem indeholder enten kardemomme eller vanillesukker Så kom du bare vanillesukker i
Dejligt Mange tak
linemus skriver: Jeg har skrevet i mine gemmer, at 1 stang = ca. 1 te-ske vanillesukker.
Jeg har skrevet i mine gemmer, at 1 stang = ca. 1 te-ske vanillesukker.
Okay, mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128