Hvor meget vokser de..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Sitrani

hej piger

Har lige et lille spørgsmål..

Babyer vokser da ikke lige så hurtigt senere hen, som de gør de første 4 måneder, vel..? Eller - det går jeg da ikke ud fra... Min lille pige er 4 mdr. og 64 cm lang - jeg undrede mig bare lige over, at en dreng, der er 8 mdr. var 72 cm lang..? Så vokser de da ikke så meget der efter de 4 mdr. elle hvad? For han er dobbelt så gammel, men kun 6 cm længere...

bare lige noget jeg kom til at tænke over...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

MetteS81

Ja, det begynder at gå langsommere nu...min datter på 9 mdr er næsten lige så lang som en venindes datter på 1,5 år

Anmeld

22. oktober 2011

morethanperfect

STN skriver:

hej piger

Babyer vokser da ikke lige så hurtigt senere hen, som de gør de første 4 måneder, vel..? Eller - det går jeg da ikke ud fra... Min lille pige er 4 mdr. og 64 cm lang - jeg undrede mig bare lige over, at en dreng, der er 8 mdr. var 72 cm lang..? Så vokser de da ikke så meget der efter de 4 mdr. elle hvad? For han er dobbelt så gammel, men kun 6 cm længere...

Oscar voksede hurtigst i perioden fra da han var 3 mdr. til 10 mdr.. Der gik det bare stærkt og han voksede ud af det tøj jeg konstant købte til ham 

Men igen , det er forskelligt fra barn til barn .. 

Anmeld

22. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

STN skriver:

hej piger

Det er vidt forskelligt fra baby til baby. Hvad deres start længde er, gen'er osv.

Ved at de siger at drenge ca. skal vokse 25 cm det første leveår og ca. 12 på andet leveår.

Vores voksed meget i ryk. Han var ved fødsel 52 cm , 4 mdr; 66 cm, 5 mdr 72 cm og ved 1 års undersøgelsen 82,5 cm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.