Hvornår sover de ikke i barnevogn mere??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.662 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

hc=k

Jeg er nysgerrig om hvornår jeres ikke længere kommer i barnevogn.
Jeg har lige købt en Oddervogn til 200 kr som jeg vil bruge her i de kolde tider. så har jeg købt en Dino pose som man også kan bruge i klapvognen og min søn elsker det virkelig.
Jeg solgte min egen Trille barnevogn i sommers fordi jeg aldrig brugte den, men da det så begyndte at blive koldt fortrød jeg altså.

Min søn er 2½ år gammel, men ikke særlig stor så han kan snildt ligge i barnevogn et godt stykke tid endnu og Odder vognen er lige en smule større end min Trille var.

Hvad med jer andre hvor længe brugte i jeres og eller hvor længe vil i burge den??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Mor-til-asta-09

hc=k skriver:

Jeg har lige købt en Oddervogn til 200 kr som jeg vil bruge her i de kolde tider. så har jeg købt en Dino pose som man også kan bruge i klapvognen og min søn elsker det virkelig.
Jeg solgte min egen Trille barnevogn i sommers fordi jeg aldrig brugte den, men da det så begyndte at blive koldt fortrød jeg altså.

Min søn er 2½ år gammel, men ikke særlig stor så han kan snildt ligge i barnevogn et godt stykke tid endnu og Odder vognen er lige en smule større end min Trille var.

Hvad med jer andre hvor længe brugte i jeres og eller hvor længe vil i burge den??

Vi bruger også stadig barnevogn, og asta er 2½ ligesom din dreng er.. Tror først hun stopper, når hun ikke skal sove til middag mere

Anmeld

22. oktober 2011

Sitrani

hc=k skriver:

Nu er min pige kun knap 4 mdr., så hun kan sagtens være i vognen Men sover i sin tremmeseng både dag og nat, fordi vi bor i lejlighed på 2. sal, og har langt ned i haven, så hvis hun sku stå dernede var der ret langt for os at rende frem og tilbage... men tror da de fleste børn bruger deres barnevogn lige til de ikke skal sove til middag mere

Anmeld

22. oktober 2011

Tullemuzz

Kevin er 2år 4mdr og han vil ikke sove i barnevogn mere han kan så næsten heller ikke være i den så han sover inde når han vil sove til middag. Det er ikke altid vi kan få ham til det

Anmeld

22. oktober 2011

LinLin

Jeg brugte barnevogn til David til og med det efterår hvor han blev 2 år (i september). Da det begyndte at sne - og jeg ikke kunne få barnevognen ud af skuret - begyndte han at sove indendøre... Så det gjorde han det sidste lille år, hvor han havde brug for middagslur

Anmeld

22. oktober 2011

TbCp

Liva sov i sin barnevogn hjemme indtil den måned hun startede i børnehave og hvor hun fyldte 3 år. I dagplejen sov hun dog indenfor det sidste 1/2 års tid, da det var lettere for dagplejeren.

Anmeld

22. oktober 2011

Camulla

Min søn sov ude til han var lidt over 2 år

Anmeld

22. oktober 2011

Janep

Min datter sov indenfor de sidste måneder hun var i dagpleje fordi hun selv bad om at sove inde

Anmeld

22. oktober 2011

Lise

Min store søn sov i barnevognen til han var 2½ år. Men det var ikke hans gode vilje at stoppe - det var fordi han skulle have en lillebror 2 mdr senere, som skulle overtage kareten. Måske ville han have sovet deri max et halvt år mere - han droppede luren gradvist fra 2½ år til 3 år.

Anmeld

22. oktober 2011

Christina.78

vi bruger den stadig og cecilie bliver 3 til marts..hun vil ikke sove i andet til middag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.