Godeftermiddag de damer...
Ja jeg har lidt af et problem som overskriften indikerer... Før havde jeg ikke tænkt så meget over det, men blot tænkt at det var irriterende, men idet at folk kommenterer meget på det, så begynder jeg sgu at tænke om der er noget "galt med mig".
Sagen er den at jeg fælder sindsygt meget. Hvis jeg stryger fingrene igennem året, så kan der indimellem ryge bittesmå "totter" af. Det er ikke unormalt at der er en plamage af hår på ryggen på mig - til stor "morskab" for andre som er forundret over at jeg fælder så meget (og stadig har hår på hovedet)..
Jeg har ikke en prangende hårpragt af natur. Jeg har altid haft fint, "tyndt" hår - men helvedes mange af dem (udtalt af flere frisører).
Det som jeg tænker på er - er det virkelig normalt at fælde SÅ meget?
Jeg har langt hår og har det altid i hestehale, netop af den årsag. Det er faktisk så problematisk at jeg snart skal stå med hætte når jeg laver med, fordi det er sket flere gange at der er røget hår i maden (og det er altså klamt!).
Nogen med råd, ideer eller som har samme problem som mig? Er lidt træt af at blive fremstillet som lidt af en freak, bare fordi jeg fælder.
Anmeld