Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så blev hun 3 måneder. HOLD OP hvor går tiden hurtigt Kan slet slet ikke følge med! Gør alt hvad jeg kan for at nyde hver eneste dag, og hver eneste lille smil og lyd hun siger . Hun er bare den gladeste lille pige, og ekstrem fremmelig (staves?) Min mor tror at hun bliver ligeså hurtig til at gå som mig, jeg gik da jeg var 8½ måned . Det håber jeg nu ikke, for det er som om de holder op med at være små babyer når de begynder at gå
Nå, I får også lige nogle af de nyeste billeder af hende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er hun kær , og ja når først de kan gå, så går det alt for hurtigt
Skøn pige du har
Hvor er hun sød
Og nyd endelig tiden mens hun er lille, de vokser sindssygt hurtigt
Nessie skriver: Hvor er hun sød Og nyd endelig tiden mens hun er lille, de vokser sindssygt hurtigt
Tak Ja, jeg nyder hver eneste dag!
Strawberry skriver: Hvor er hun kær , og ja når først de kan gå, så går det alt for hurtigt
Tak ja, så det må hun godt liige vente lidt med
LunaLykke skriver: Så blev hun 3 måneder. HOLD OP hvor går tiden hurtigt Kan slet slet ikke følge med! Gør alt hvad jeg kan for at nyde hver eneste dag, og hver eneste lille smil og lyd hun siger . Hun er bare den gladeste lille pige, og ekstrem fremmelig (staves?) Min mor tror at hun bliver ligeså hurtig til at gå som mig, jeg gik da jeg var 8½ måned . Det håber jeg nu ikke, for det er som om de holder op med at være små babyer når de begynder at gå Nå, I får også lige nogle af de nyeste billeder af hende
Gud hvor er hun skøøøn
Åh gud hvor er hun skøn
1000Ben skriver: Åh gud hvor er hun skøn
Tusind tak
morethanperfect skriver: Gud hvor er hun skøøøn
Taak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128