Supertilbud i Kvickly

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2011

Janep

Jeg ska da vidst os afsted til kvickly i morgen. så er julegaven til lillemanden i hus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Linda-M

Jeg har lige kigget på den og det kan godt være jeg tager fejl - men skal baby ikke ligge helt fladt i den?

Dem jeg har set (som også koster mere) er fuldstædig stramt flettet op så liggefladen er plan - hvor dem her buler ned i midten.

Nogen der ved noget?

Anmeld

22. oktober 2011

Laulund87

Ja jeg er skide sur over det

Købte den nemlig i efteråret til en helt anden pris..

Anmeld

22. oktober 2011

Mettemus

Laulund87 skriver:

Ja jeg er skide sur over det

Købte den nemlig i efteråret til en helt anden pris..

Jeg trornikke nædvendigvis at du er blevet snydt. Kiggede nemlig på den her i dag da jeg var i kvickly. Den er ikke så robust som mange af de andre og vist mest til indendørs brug. Den er også først godkendt til børn 3+. Er det samme slags du har købt?

Anmeld

22. oktober 2011

Mettemus

Man skal vist være hurtig - "vores" kvickly har kun fire

Anmeld

22. oktober 2011

Laulund87

Mettemus skriver:

Jeg trornikke nædvendigvis at du er blevet snydt. Kiggede nemlig på den her i dag da jeg var i kvickly. Den er ikke så robust som mange af de andre og vist mest til indendørs brug. Den er også først godkendt til børn 3+. Er det samme slags du har købt?

Det er den samme ja

Føler mig nu heller ikke snydt, bare ærgelig

Anmeld

22. oktober 2011

Mettemus

Laulund87 skriver:

Det er den samme ja

Føler mig nu heller ikke snydt, bare ærgelig

Det kan jeg virkeliggodt forstå - det er godt nok også billigt. Vi har desværre ikke plads til den indendørs, øvøv

Anmeld

22. oktober 2011

Laulund87

Mettemus skriver:

Det kan jeg virkeliggodt forstå - det er godt nok også billigt. Vi har desværre ikke plads til den indendørs, øvøv

Vi vil godt nok have den ude, men vi sætter den op sådan at den bare kan tages ned når den ikke bliver brugt

Synes det er så typisk at man køber noget og så pludselig er det sat vildt meget ned

Anmeld

22. oktober 2011

Mettemus

Laulund87 skriver:

Vi vil godt nok have den ude, men vi sætter den op sådan at den bare kan tages ned når den ikke bliver brugt

Synes det er så typisk at man køber noget og så pludselig er det sat vildt meget ned

Ja det er dælme dårlig gyngekarma! Jeg gør det også alt for tit. Gad godt jeg kunne få mig selv til at gå tilbage og bytte, få penge retr og købe den igen til tilbudsprisen

Anmeld

23. oktober 2011

Zibi_84

merichs skriver:

Fra i morgen (søndag d. 23/10) har Kvickly tilbud på en svævegynge (sansegynge) med hynde til 100 kr!!! Det er da billigt

Ville bare lige dele

Jeg synes det er super sødt af dig at videregive den Info! Lige nu står min mand (1 1/2 timer før de åbner) i kø ude foran Kvickly... De har nemlig kun et par stykker tilbage... Det er jo vildt billigt. Ville bare lige sige tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.