så melder jeg mig til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

millesofie

phuu har lige 3 kage som jeg skal have til at lykkes i dag, håber at mine kreative evner holder til kage også

i skal nok få resutatet af se uanset hvordan det udfalder

vi skal holde marcus-emils 6 års fødseldag i morgen og der kommer alt i alt 32 børn

jeg havde tænkt kagerne således : en med spøgelse, en med gammel træ med flagermus og evt ugle, en med øde ø med piratskibsbrud.. men meget kan ske endnu og jeg er ikke typen der holder mig inden for stegerne  når først kreativiteten folder sig ud er jeg uforusigelig

billeder kommer senere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

AnneP

millesofie skriver:

phuu har lige 3 kage som jeg skal have til at lykkes i dag, håber at mine kreative evner holder til kage også

i skal nok få resutatet af se uanset hvordan det udfalder

vi skal holde marcus-emils 6 års fødseldag i morgen og der kommer alt i alt 32 børn

jeg havde tænkt kagerne således : en med spøgelse, en med gammel træ med flagermus og evt ugle, en med øde ø med piratskibsbrud.. men meget kan ske endnu og jeg er ikke typen der holder mig inden for stegerne  når først kreativiteten folder sig ud er jeg uforusigelig

billeder kommer senere

heeej Kommer der ikke billeder??? -eller gik det helt i "kage"?  er på inspirations runde!

Anmeld

25. oktober 2011

millesofie

så kom de

åhh det var ellers osse svært, men havde også en lille pige om benene hele tiden som ville "plage" på det hele

jeg har lært lidt, som hvorfor der er noget der hedder pastafarve

og hvorfor mange bager en kage når de kaster sig ud i fondant figure

men ihh hvor blev jeg klog til næste gang, og så blev resutatet jo heller ikke helt dårligt, føs'dags barnet var i hver fald glad

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. oktober 2011

iris-mor

Jamen nej hvor er de dog fine!!! Velkommen

Anmeld

26. oktober 2011

AnneP

millesofie skriver:

så kom de

åhh det var ellers osse svært, men havde også en lille pige om benene hele tiden som ville "plage" på det hele

jeg har lært lidt, som hvorfor der er noget der hedder pastafarve

og hvorfor mange bager en kage når de kaster sig ud i fondant figure

men ihh hvor blev jeg klog til næste gang, og så blev resutatet jo heller ikke helt dårligt, føs'dags barnet var i hver fald glad

Hvor er de bare seje! -er vild med pirat temaet!

Anmeld

26. oktober 2011

millesofie

ihhh 1000 tak for ros det varmer jo altid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.