Noa noa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.372 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

SaNiNa

Hvordan er det i størrelsen?

Har set den så sød strik cardigan som Naia bare må have, men kender intet til deres størrelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Georgia

Sanne og Nicklas skriver:

Hvordan er det i størrelsen?

Har set den så sød strik cardigan som Naia bare må have, men kender intet til deres størrelser

Har lige købt en t shirt, dog i str. 104 - den var dælme stor
Men ellers ved jeg intet om str.

Dog er det mit ynglings mærke, hold op de laver meget flot. Og i sær deres kollektion lige pt, til helt små piger

Anmeld

22. oktober 2011

SaNiNa

Georgia skriver:

Har lige købt en t shirt, dog i str. 104 - den var dælme stor
Men ellers ved jeg intet om str.

Dog er det mit ynglings mærke, hold op de laver meget flot. Og i sær deres kollektion lige pt, til helt små piger

Ja syntes også bare der er så meget lækkert tøj fra Noa Noa lige nu.

Og så det jo heldigt at vi lige har fået en lillepige

Anmeld

22. oktober 2011

Caroline86

det minder om h&m i størrelsen, synes jeg lidt til den store side, hvis jeg SKAL vælge

Vi har haft Noa Noa da Laura var mindre og det var SÅ lækkert... Dog synes jeg ikke deres lyse farver er så velegnede til større (og mere aktive = grissende) børn for jeg har svært ved at få pletterne af Men det er vist et luksusproblem

Anmeld

22. oktober 2011

SaNiNa

Caroline86 skriver:

det minder om h&m i størrelsen, synes jeg lidt til den store side, hvis jeg SKAL vælge

Vi har haft Noa Noa da Laura var mindre og det var SÅ lækkert... Dog synes jeg ikke deres lyse farver er så velegnede til større (og mere aktive = grissende) børn for jeg har svært ved at få pletterne af Men det er vist et luksusproblem

uuuh nu kender jeg heller ikke rigtig h&m´s tøj for det sidder ikke særlig godt på Nicklas og Naia har slet ikke noget der fra, men hvis det er til den store er det jo bedre end til den mindre side

Anmeld

22. oktober 2011

Muffinmus

Ikke så stort synes jeg. Min datter der bruger 92 i alt andet bruger str 3 i alt det Noa Noa hun har:-)Og det er vel 3-4 bluser og 2-3 cardigans og et par bukser og strømper.

Anmeld

22. oktober 2011

SaNiNa

MariaE skriver:

Ikke så stort synes jeg. Min datter der bruger 92 i alt andet bruger str 3 i alt det Noa Noa hun har:-)Og det er vel 3-4 bluser og 2-3 cardigans og et par bukser og strømper.

uuuuhm Naia er jo en stor pige på 3 uger og 4500g og det jeg har kigget på hedder str 0-3 måneder mon jeg skal købe det et nr str vi skal først bruge det om et par uger

Anmeld

22. oktober 2011

Muffinmus

I har ikke en butik hvor du kan tjekke?? jeg ville nemlig købe str 18-24 mdr, men vlagte str 3 da jeg så især bluserne, men måske det kommer an på hvad du kigger efter, hvis det er en cardigan så er alle hendes da i hvert fald str 3, men ja, du skal ikke købe alt for stort hvis du vil bruge det nu, og ikke for småt hvis du vil bruge det mere end 2-3 uger.

Elsker meget af noa noas ting..og aia naya  til min datter:-)

Anmeld

22. oktober 2011

SaNiNa

MariaE skriver:

I har ikke en butik hvor du kan tjekke?? jeg ville nemlig købe str 18-24 mdr, men vlagte str 3 da jeg så især bluserne, men måske det kommer an på hvad du kigger efter, hvis det er en cardigan så er alle hendes da i hvert fald str 3, men ja, du skal ikke købe alt for stort hvis du vil bruge det nu, og ikke for småt hvis du vil bruge det mere end 2-3 uger.

Elsker meget af noa noas ting..og aia naya  til min datter:-)

Jo vi har 3 Noa noa butikker, men tror bare de vil kigge lidt hvis jeg kommer og prøver tøjet på Naia hihi men de må jo kunne vejlede mig.

Det er en strik cardigan, en body og et par strømpebukser jeg har forelsker mig i

Jeg elsker også aia naya og miniaturen, phister og philina er jeg også helt vild med

Anmeld

22. oktober 2011

Rsa

Har en enkelt dragt fra Noa Noa, elsker designet, men synes det er småt i størrelsen - har en lang datter...

Købte str.74, men synes den nærmere svarede til str.68 + jeg synes de er meget smalle i modellerne... I hvert fald heldragten vi købte. Ved ikke med cardigans mm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.