Jakob 9 mdr... Shit tiden går hurtig :) billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Jakob'sMor

Lidt forsinket, jeg har ikke kunne uploade billeder

Men i mandags blev Jakob 9 mdr. Jeg forstår det slet ikke, min dreng er blevet så stor.

Han er alle steder og jeg kan næsten ikke sidde ned i bare to min uden han har fingerne i et eller andet.

Men ellers er han en frisk dreng som er 72 cm lang og vejer 8540, han spiser alt hvad vi servere for ham, dog tyder det til at pasta og kødsovs er en farvorit - men det er det jo næstern ved alle børn.

Han rejser sig op af alt og holder vi ham i hænderne går han Han sover fint om natten fra omkring kl 19-19.30 også ca 12 timer, dog har der lige været nogle dage hvor han mente jeg skulle op kl 5.00, mor var ikke enig

Han har fået vuggestueplads fra 16/12 og det var vores første prioritet, lige et spytklat fra vores hjem SKØNT!

Lige lidt billeder fra start til nu - vores støreste skat Jakob

Ønsker alle en god lørdag/weekend

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Mettemus

Ih Betina, han er simpelthen så sød og dejlig - lille charmetrold!! Kom endelig med flere opdateringer om ham - der kan vi vist godt tåle. Fedt med inst.plads - så kalder virkeligheden snart eller? Knus

Anmeld

22. oktober 2011

Jakob'sMor

Mettemus skriver:

Ih Betina, han er simpelthen så sød og dejlig - lille charmetrold!! Kom endelig med flere opdateringer om ham - der kan vi vist godt tåle. Fedt med inst.plads - så kalder virkeligheden snart eller? Knus

Ja virkeligheden kommer tæt på ej har ferie til 1/2, så har lige lidt mig selv tiden når Jakob er startet, det er dejligt nok

Anmeld

22. oktober 2011

Mettemus

Jakob'sMor skriver:

Ja virkeligheden kommer tæt på ej har ferie til 1/2, så har lige lidt mig selv tiden når Jakob er startet, det er dejligt nok

Dejligt, så er der også god tid til indkøring

Anmeld

22. oktober 2011

Nessie

Hvor er han skøn

Tillykke med pladsen, dejligt at I fik 1. prioriteten

Anmeld

22. oktober 2011

Jakob'sMor

Mettemus skriver:

Dejligt, så er der også god tid til indkøring

Jeps, det er skønt

Anmeld

22. oktober 2011

Jakob'sMor

Nessie skriver:

Hvor er han skøn

Tillykke med pladsen, dejligt at I fik 1. prioriteten

Mange tak

Er virkelig også glad for det, for havde hørt der var laaaaaang kø, men det gør jo ikke noget når man er forest i køen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.