GLS pakkeshop...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.983 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Mira0911

Skal man have noget med når man skal hente en pakke i en GLS pakkeshop? 

På mail står der intet om at der evt. skal printes et papir ud til fremvisning... 

Skal man vise kørekort eller ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Halbschön

Mira0911 skriver:

På mail står der intet om at der evt. skal printes et papir ud til fremvisning... 

Har du fået mail om, at pakken er klar til afhentning?

Anmeld

22. oktober 2011

Halbschön

Men det jeg ville sige, var egentlig også bare, at når du får en mail/sms om, at din pakke er kommet, så står der et pakkenummer, som du skal medbringe..

Anmeld

22. oktober 2011

Mira0911

Halbschön skriver:

Har du fået mail om, at pakken er klar til afhentning?

Nej har ikke fået nogen mail endnu... mener jeg har sagt ja til at få en sms... 

Anmeld

22. oktober 2011

Toshiba

Mira0911 skriver:

de plejer da komme ud med dem.....

Anmeld

22. oktober 2011

Nessie

Jeg var ikke hjemme da de skulle aflevere min pakke, og jeg aftalte med dem at jeg kørte ud i deres pakkeshop og hentede den.

Mener jeg havde en seddel med pakkenummeret med (den chaufføren havde smidt i postkassen)

Anmeld

22. oktober 2011

FjolleTrold

Nessie skriver:

Jeg var ikke hjemme da de skulle aflevere min pakke, og jeg aftalte med dem at jeg kørte ud i deres pakkeshop og hentede den.

Mener jeg havde en seddel med pakkenummeret med (den chaufføren havde smidt i postkassen)

Jeg plejer at skulle vise noget ID, så de ved det er mig ;o)

Anmeld

22. oktober 2011

Halbschön

Toshiba skriver:

de plejer da komme ud med dem.....

Nej ikke nødvendigvis... Nogle gange er pakken bestilt til at man skal hente den i en pakkeshop fra start af... Andre gange kommer chaufføren med den - og er man så ikke hjemme så kan man evt. hente den samme dag i en pakkeshop. (min kæreste er ved GLS og har været det i 5år)

Anmeld

22. oktober 2011

Halbschön

Mira0911 skriver:

Nej har ikke fået nogen mail endnu... mener jeg har sagt ja til at få en sms... 

Når du får en mail/sms om at din pakke er klar til afhentning, så står der et pakkenummer du skal medbringe. Min kæreste(som har arbejdet ved GLS de sidste 5 år), mener at der i denne mail/sms også står, at du skal medbringe noget ID

Anmeld

22. oktober 2011

SaNiNa

Du skal have pakke seddelen og legitimation med billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.