far på barsel og det huslige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. oktober 2011

Anonym trådstarter

må simpelthen ud med det her for jeg er så træt af det og sur.. og har forsøgt at tale med ham om det også med store bogstaver, men han kan slet ikke se det og er i benægtelse..

er på barsel med kæresten fordi vi er blevet forældre til en lille dreng.. men han gør bare ikk en skid! før han gik på barsel ordnede jeg alt herhjemme pga han arbejder meget og jeg bare gik hjemme.. men kan bare ikk få ham til at hjælpe med noget som fucking helst pt! han havde ellers et par dage hvor han var god fordi jeg havde nedtur på men det er han så bar gået helt væk fra igen.

jeg skal selv spørge om han lige vil tage vores dreng det er ikke på eget initiativ. og når han så har ham så er det sådan noget med han bare sidder med ham på skødet imens han spiller pc og så kan drengen så abre ligge og glo ud i luften.. eller os gør han hvad han kan for at få vores søn til at sove selvom det er tydeligt han gerne vil pludre og snakke! og sutten bliver også smidt i munden ved den mindste lyd i stedet for han prøver at trøste lidt

han hjælper IKKe med det huslige.. han kan max lokkes til at lave noget nem aftensmad.. så får han fx en gang breve i dag og jeg siger han skal huske at smide kuverterne ud efter sig. jo jo siger han, og det næste jeg ved er han sidder og spiller playstation og de tomme kuverter ligger spredt i sengen.. eller så tømmer han en pose chips i en skål i køkkenet men smider ikke posen ud men ligger den abre på køkkenbordet.. smider sit tøj over alt, rydder ikke op. hvis han har en beskidt tallerken og opvaskeren er fyldt med rent så sætter hand en bare på bordet i stedet for at tømme opvaskeren..

så jeg render rundt og rydder op, har baby på armen og ammer ham, prøver at holde orden osv og han gør ikk en rygende fis!! og han kan ikke se det!

hvad skal jeg gøre? går ikke ind for ultimatummer det gavner ikke forholdet.. han er ellers kærlig det er ikke det. jeg er bare træt for har knap nok tid til at spise! ved godt jeg alligevel skal klare det selv når hans barsel er slut, men han kunne da fandme lig ehjælpe nu her!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Isabella_mor

jamen du smutter da bare lige ud og handler lidt ind alene et par timer en dag.. får jeres dreng bryst malker du ud til ham og så er knægten din kærestes ansvar... så længe du er der og gør det hele for ham fordi du ikke vil "sætte ham på plads" så gør han jo bare hvad han har lyst til, for lillemor sørger jo for det hele alligevel..

jeg gjorde det at jeg selv blev et dovent svin for en periode. efterlod kæresten alene med vores unge i nogle timer. og så kom jeg nogengange hjem til kaos. og andre gange til et opvaskfri køkkenbord... eller et støvsuget gulv og en unge der enten sov eller hyggede sig... 

fordi at så længe jobbet bliver gjort for dem, hvorfor skal de så løfte en finger... 

Anmeld

22. oktober 2011

M (:

Ellers må i sætte jer ned og lave en arbejdsfordeling.

F.eks. er det i denne uge dig, der skal passe sønnike, vaske op og støvsuge. Og det er så f.eks. ham, der handler, laver aftensmad og går ned med skraldeposen (aftal evt. hvor mange gange man skal gøre hver ting på en uge).

Reglen er så, at man ikke blander sig i, hvordan (eller hvornår!) den anden gør sine pligter bare de er gjort inden ugens ende/det aftalte antal gange pr. dag eller lign.

Ugen efter bytter i, således at det så er dig der handler, laver mad osv. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.