Jerndråber??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Albert/Alberthe1

Min lille datter på 6mdr. skal til at have jerndråber, men har glemt hvor mange dråber hun skal have. Kan i ikke hjælpe mig??

Og nu sidder jeg så og tænker, påvirker Jerndråberne maven og hvad skal jeg gøre hvis svaret er ja??

Hilsel Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Albert/Alberthe1

slet ingen???

Anmeld

21. oktober 2011

K&S

Albert/Alberthe1 skriver:

Min lille datter på 6mdr. skal til at have jerndråber, men har glemt hvor mange dråber hun skal have. Kan i ikke hjælpe mig??

Og nu sidder jeg så og tænker, påvirker Jerndråberne maven og hvad skal jeg gøre hvis svaret er ja??

Hilsel Camilla

Vi har brugt jernpulver - det fungerede helt fint (også med maven ). Vi hældte det bare over 1 x grød i løbet af dagen

Anmeld

21. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Det står nok på pakken.

Vi bruger Glyciferdråberne og ved dem er det 5 dråber en gang om dagen.

Pas på, det misfarver tøjet

Anmeld

21. oktober 2011

Maja88

ja 5 dråber 1x dagligt hvis hun får mindre en 400ml mælk

Anmeld

21. oktober 2011

SaNiNa

Det står helt sikker på pakken men mener det er 5-8 dråber

Anmeld

21. oktober 2011

Albert/Alberthe1

Maja88 skriver:

ja 5 dråber 1x dagligt hvis hun får mindre en 400ml mælk

hun er ammebarn , men er nemmelig sikker på at hun får mere!! På den lille beholder står der 8 dråber, men det er frqa 1 år... Men ellers må jeg jo vente til på mandag, hvor jeg kan snakke med sp

Anmeld

21. oktober 2011

132319

Albert/Alberthe1 skriver:

hun er ammebarn , men er nemmelig sikker på at hun får mere!! På den lille beholder står der 8 dråber, men det er frqa 1 år... Men ellers må jeg jo vente til på mandag, hvor jeg kan snakke med sp

Det er 8 dråber fra 1/2 år. Det med at der står 1 år på flasken er misvisende og skaber en del forvirring.

Jeg sørgede for at min datter kom op på 400 ml mme i sin grød de tre gange om dagen hun fik det fra hun var 8 måneder. Så slap vi for dråberne de sidste 4 måneder

Anmeld

21. oktober 2011

132319

Dråberne kan i øvrigt godt være lidt hårde ved maven, ja.

Min søn fik dem fra han var 1 måned da han er præmatur og havde en del vrøvl med maven så han fik laktulose for at afhjælpe det.

Hvis hun er begyndt på grød, kan du give hende lidt sveskemos og ellers er massage i cirkelbevægelser på maven også super godt

Anmeld

22. oktober 2011

Albert/Alberthe1

Tusind tak for jeres svar!! Nu har jeg ihvert fald lidt at forholde mig til!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.