Har de mon snydt mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

malenecl

Er der nogen som har prøvet at bestille inde fra LuxStyle.dk??? Bestilte noget extension sidste torsdag og de har trukket pengene, men har intet modtaget?? Har skrevet to mails til dem, men har intet svar fået. Og har ringet til dem inden for tlf tiden, men deres tlf er slukket?!?!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

lukasmor

Jeg har ikke gode erfaringer, desværre
Jeg har købt derinde fra for omkring 6 måneder siden. Jeg fik mine extensions men var slet ikke imponeret da der ikke var nok hår. Jeg har selv meget langt hår og jeg skrev derfor til dem at jeg kun skulle bruge extensions til volume og de lovede mig at der var masser hår til at give mit eget hår mere volume. Det passede så ikke og nu ligger det ubrugt i skabet
Jeg tror dog på at du modtager din vare da det er en "kendt" forretning på nettet og det ville være ufattelig dumt af dem at snyde dig... Hvis pengene er trukket fra din konto i dag vil jeg gætte på at de har sendt din vare i dag Håber dit hår dukker op på mandag OG at du bliver glad for det!

Anmeld

21. oktober 2011

malenecl

Lukasmor skriver:

Jeg har ikke gode erfaringer, desværre
Jeg har købt derinde fra for omkring 6 måneder siden. Jeg fik mine extensions men var slet ikke imponeret da der ikke var nok hår. Jeg har selv meget langt hår og jeg skrev derfor til dem at jeg kun skulle bruge extensions til volume og de lovede mig at der var masser hår til at give mit eget hår mere volume. Det passede så ikke og nu ligger det ubrugt i skabet
Jeg tror dog på at du modtager din vare da det er en "kendt" forretning på nettet og det ville være ufattelig dumt af dem at snyde dig... Hvis pengene er trukket fra din konto i dag vil jeg gætte på at de har sendt din vare i dag Håber dit hår dukker op på mandag OG at du bliver glad for det!

Tak for svar! Jamen, de havde vidst trukket pengene i fredags!!

Anmeld

21. oktober 2011

lukasmor

malenecl skriver:

Tak for svar! Jamen, de havde vidst trukket pengene i fredags!!

Sidste fredag?? Hmm ja, så ville jeg se om jeg ikke kunne få fat på dem via telefonen.. der må være sket en fejl :/

Anmeld

21. oktober 2011

lukasmor

Hov. Kan se du HAR haft forsøgt at ringe. ja, så er det jo svært :/

Anmeld

21. oktober 2011

Momster89

kender dem ikke, men det lyder meget mærkeligt.

selv handler jeg ved rapunzel of sweden, og det kan varmt anbefales.

Jeg bestilte i onsdags, og sidder nu med det lækreste hår, puls at jeg har fået en gratis fjer extension.

Håber du får noget hår du kan bruge

Anmeld

21. oktober 2011

malenecl

Lukasmor skriver:

Hov. Kan se du HAR haft forsøgt at ringe. ja, så er det jo svært :/

Ja, det er jo det! . Håber godtnok at det kommer! Det var jo meningen at jeg skulle bruge det i morgen, men kan jeg jo så ikke

Anmeld

21. oktober 2011

Mamman

Profilbillede for Mamman

Kender ikke til siden, men inde på Trustpilot.dk har den fået blandende anmeldelser

http://www.trustpilot.dk/review/luxstyle.dk

Anmeld

21. oktober 2011

DortheSimonsen

Nu bliver jeg da helt nervøs - jeg har lige for ti minutter siden bestilt extensions.
Sidst jeg havde der inde, var der ingen problemer. Modtog varen efter to dage, og den var helt fin! 

Anmeld

22. oktober 2011

malenecl

DortheSimonsen skriver:

Nu bliver jeg da helt nervøs - jeg har lige for ti minutter siden bestilt extensions.
Sidst jeg havde der inde, var der ingen problemer. Modtog varen efter to dage, og den var helt fin! 

Læste inde på trustpilot.dk at der er meget delte meninger om dem. Men kan jo være at du er heldig igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.