TS spørgsmål, nogen der ved det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

SHERO

Heey. Har solgt en vare på trendsales, og køber har lige ringet og sagt hun ikke har modtaget varen, og mener jeg burde have sendt den forsikret på trods af jeg skrev fragt 30,-. Jeg sendte den sidste onsdag og den er ikke dukket op. Nogen der ved hvordan man så forholder sig, det er min første handel på TS nogensinde, og lige nu ret sikker på det bliver den sidste... Synes bare det er så uretfærdigt hvis jeg skal betale det hele tilbage, sættet kostede 600 kr og var HELT nyt, og solgt det for 270,- :-(

nogen der ved hvad man gør i sådan en situation??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Toshiba

Heey. Har solgt en vare på trendsales, og køber har lige ringet og sagt hun ikke har modtaget varen, og mener jeg burde have sendt den forsikret på trods af jeg skrev fragt 30,-. Jeg sendte den sidste onsdag og den er ikke dukket op. Nogen der ved hvordan man så forholder sig, det er min første handel på TS nogensinde, og lige nu ret sikker på det bliver den sidste... Synes bare det er så uretfærdigt hvis jeg skal betale det hele tilbage, sættet kostede 600 kr og var HELT nyt, og solgt det for 270,- :-(

nogen der ved hvad man gør i sådan en situation??

hvis du har kvittering på forsendelsen kan du få lavet (mod betaling) en seddel ved postdanmark om den er sendt... jeg oplyser ALTID om det sendes på købers ansvar - ellers må de betale pakkeporto

Anmeld

21. oktober 2011

Stumpen

Jeg har aldrig selv solgt eller købt på TS, men synes at have hørt at de er ret gode til at hjælpe.. Så jeg synes du skal kontakte dem...

Anmeld

21. oktober 2011

anna-jonas

Rolig nu...............

Kontakt support på trendsales, så guider de dig igennem...........

Jeg har mere end 1000 handler i hus på ts................og jeg har aldrig oplevet at en uforsikret pakke/brev ikke nåede frem. Hvis du har sendt den med B-post, så er den gerne 2-3 dage om at nå frem.

M.v.h Mette

Anmeld

21. oktober 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Reglerne er at hvis sælgere ikke kan bevise ved attest som man køber på post huset til 14 kr (mener det er den pris) og det er sendt som brev, så hænger sælgeren på den og skal tilbage betale.

Det er noget røv surt noget, men desværre sådan det er stilles op.

Du kan læse om det inden under deres retningslijner.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

21. oktober 2011

LISBETH:-)

Har i sidste uge oplevet det samme. Jeg sendte noget som B post og det var oplyst i annoncen at det var som B post. Jeg får så kuverten retur, uden indhold og et brev fra postdanmark om at kuverten er fundet tom (den er helt åbenlyst revet op) Jeg kontakter så køber og foreligger hende sagerne vi aftaler at jeg giver hende 50 % retur. Få dage efter får jeg en mail fra support om at køber har kontaktet dem og nu vil have hele beløbet retur. Og jeg skal sende billeder af "bevis materialerne" jeg sender fotos af kvittering fra posthuset, den tommekurvert og brevet fra postdanmark men alligevel skal jeg nu betalt hele beløbet retur da jeg ikke har kvittering på at det er sendt som forsikret eller med attest. ØHHH nej det har jeg jo ikke når køber selv har valgt B post.

Summa summarum så sælger jeg aldrig billige ting på trendsales mere kun ting der kan betale sig for køber og få sendt som forsikret eller med attest

Sur røv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.