Hårfarve/affarvning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

akskovmose

Hvordan forholder det sig med affarvning når man ammer, jeg er en smule emsig på det område, ved jo man helst skal holde sig fra det under graviditeten, og ærlig talt trænger mit hår virkelig til en omgang.. Efter nu 4 børn er mit hår nærmest lys leverpostej, hvor jeg ellers altid har været HELT lys.. hmm..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

lycly

akskovmose skriver:

Hvordan forholder det sig med affarvning når man ammer, jeg er en smule emsig på det område, ved jo man helst skal holde sig fra det under graviditeten, og ærlig talt trænger mit hår virkelig til en omgang.. Efter nu 4 børn er mit hår nærmest lys leverpostej, hvor jeg ellers altid har været HELT lys.. hmm..

Det frarådes at bruge nogen form for hårfarve under amning

Anmeld

21. oktober 2011

Mor til Mike

akskovmose skriver:

Har hørt at alt hårfarvning er no-go, ellers må man vidst ikke amme i 24 timer efter hårfarvning eller affarvning Men er ikke helt sikker..

Anmeld

21. oktober 2011

akskovmose

LunaLykke skriver:

Det frarådes at bruge nogen form for hårfarve under amning

Jeg mente det nok... Pokkers  Tak for dit svar 

Anmeld

21. oktober 2011

akskovmose

Misselbek skriver:

Har hørt at alt hårfarvning er no-go, ellers må man vidst ikke amme i 24 timer efter hårfarvning eller affarvning Men er ikke helt sikker..

Hmm, den halvfærdig leverpostejs farve, må bare herske lidt endnu

Tak for dit svar.. 

Anmeld

21. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

akskovmose skriver:

Jeg vil mene at du godt - uden aaalt for dårlig samvittighed - kan få lavet en lysning i form af striber, og gerne hos en øko frisør. Det kommer ikke i kontakt med hovedbunden, hvilket er det største problem ved en helfarvning/affarvning. Øko- produkter er lidt sundere. Men ikke sunde! Der tænker jeg mest i forhold til indånding af stoffer. 

Selv har jeg holdt mig helt fra den slags, og ser bare SÅ meget frem til en rigtig frisør tur, når tid er. 

Anmeld

21. oktober 2011

akskovmose

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg vil mene at du godt - uden aaalt for dårlig samvittighed - kan få lavet en lysning i form af striber, og gerne hos en øko frisør. Det kommer ikke i kontakt med hovedbunden, hvilket er det største problem ved en helfarvning/affarvning. Øko- produkter er lidt sundere. Men ikke sunde! Der tænker jeg mest i forhold til indånding af stoffer. 

Selv har jeg holdt mig helt fra den slags, og ser bare SÅ meget frem til en rigtig frisør tur, når tid er. 

Tak for dit svar, jeg må hellere holde mig fra det, til amningen er overstået.. Selvom der nok går hvertfald 5-6 mdr..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.