Sygeplejerske.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Kloster

Hej.

Jeg har en drøm.... En drøm at blive sygeplejerske. Og når en drøm først dukker op så sent i liet, er der risiko for, det forevigt bliver en drøm.

Manden min har så lige sagt, at han mener, jeg vill ekunne læse til det om 5 år.... Så er jeg knap 40 år... Men så har vi børn på 12½, 17 og 19 år. ( vildt!!). Og vores økonomi ville automatisk se anderledes ud, end den gør nu...

Da jeg nu er Ssa'er og udlært i 09', kan jeg på de nuværende regler få merit. Faktisk op til 4 moduler. Men hvad svarer det til??

Ved godt, 5 år lyder af meget, men for mig lød de 5 år, som om der bare var en realistisk chance for, det kunne gå i opfyldelse. Så jeg synes 5 år var virkelig positivt

Så er der måske også overskul, prioritering og tid til at arbejde lidt ved siden af

VH Kloster - der drømmer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

sne190810

1 modul er 10 uger Så det er en pæn sjat, du ville kunne 'springe over'.

Jeg syntes du skal gøre det

Jeg er selv sygeplejerske-studerende og elsker det. Det er et godt studie, også når man har børn.

Anmeld

21. oktober 2011

Kloster

sne190810 skriver:

1 modul er 10 uger Så det er en pæn sjat, du ville kunne 'springe over'.

Jeg syntes du skal gøre det

Jeg er selv sygeplejerske-studerende og elsker det. Det er et godt studie, også når man har børn.

Vi kan ikke leve af en su, derfor er det nødt til at vente. Og idet, det er et krævende studie, har jeg ikke mulighed for at arbejde så meget ved siden af, da jeg self prioritere tiden med mand og børn ret højt  Vil self gerne ofre mig, men jeg er ikke interesseret i at arbejde hver weekend.

Anmeld

21. oktober 2011

babymus77

Jeg ville også ha taget den merrit nu her men venter:-) jeg talte med en studie vejleder og jeg ville ku få den største merrit dvs 1 år fra!! Jeg er udd fra 2004 og har været i psykiatrien lige siden.. Så du vilKu trække et år fra:-)))

Anmeld

21. oktober 2011

Kloster

babymus77 skriver:

Jeg ville også ha taget den merrit nu her men venter:-) jeg talte med en studie vejleder og jeg ville ku få den største merrit dvs 1 år fra!! Jeg er udd fra 2004 og har været i psykiatrien lige siden.. Så du vilKu trække et år fra:-)))

Også selvom jeg arbejder på et plejehjem? Ell skal jeg have arbejdet i psykiatrien?

Anmeld

21. oktober 2011

babymus77

Kloster skriver:

Også selvom jeg arbejder på et plejehjem? Ell skal jeg have arbejdet i psykiatrien?

Hvis du gør det nu vil du nok kun kunne få merrit for 6 mdr men er sikker på om 5 år, vil du ku få et år fra:-)) tá nogle vikar timer i psykiatrien og somatikken, det giver også bonus når du søger ind;-) Jeg blev kaldt til samtale hvor de vudere hvor meget merrit man kan få... 1 år er det meste!!! Er ganske sikker på du kan få et år om noget tid;-) så er du også ovre krisen og der vil igen være mange Jobs som sygpl;-))

Anmeld

21. oktober 2011

Stumpen

Sats dog på det  Du er i starten af 40'erne når du er færdig og har forsat min. 20 år på arbejdsmarkedet... 20 år hvori du kan lave det du altid har drømt om... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.