Den "nye" babylift/autolift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.917 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Mussen2

For et stykke tid siden læste jeg om en ny smart babylift til at transporterer de helt små babyer i i bilen fremfor en autostol.

Den skulle være lige så sikker som autostolen, modsat den gamle type liftnet og boxlette, men nu kan jeg ikke finde den.

Kender i den? Har i erfaringer med den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Mor til Mike

Mussen2 skriver:

For et stykke tid siden læste jeg om en ny smart babylift til at transporterer de helt små babyer i i bilen fremfor en autostol.

Den skulle være lige så sikker som autostolen, modsat den gamle type liftnet og boxlette, men nu kan jeg ikke finde den.

Kender den godt, den hedder Easylift , vi fik dem hjem i babysam da jeg arbejdede der, og de skulle være et kæmpe hit. Super nem og super smart, de kan lejes i alle babysam og de fleste kære børn butikker.

Anmeld

21. oktober 2011

Nessie

Den har jeg også læst om, og har sagt til kæresten at vi helt klart skal have sådan én, hvis vi får nr. 2

Anmeld

21. oktober 2011

Mussen2

Misselbek skriver:

Kender den godt, den hedder Easylift , vi fik dem hjem i babysam da jeg arbejdede der, og de skulle være et kæmpe hit. Super nem og super smart, de kan lejes i alle babysam og de fleste kære børn butikker.

Nååå er det det den hedder Jeg synes det lød så smart og det er da endnu bedre hvis den også kan lejes. Da jeg spurgte på leje af autostole sagde hun i forretningen de kun havde Rømer...er easylift fra Rømer ved du det?

Anmeld

21. oktober 2011

Mussen2

Nessie skriver:

Den har jeg også læst om, og har sagt til kæresten at vi helt klart skal have sådan én, hvis vi får nr. 2

Ja, det i hvert fald umuligt at få en sovende baby sat over i autostolen husker jeg. TOTAL umuligt. Men nu ved jeg ikke om det er nemmer med den anden

Anmeld

21. oktober 2011

Mor til Mike

Mussen2 skriver:

Nååå er det det den hedder Jeg synes det lød så smart og det er da endnu bedre hvis den også kan lejes. Da jeg spurgte på leje af autostole sagde hun i forretningen de kun havde Rømer...er easylift fra Rømer ved du det?

Den kan vidst kun lejes i øjeblikket, de sælger dem ikke pt.

Nej, altså det er af mærket Easylift :-) Rømer står ikke bag. 

De skulle gerne være hos diverse forhandlere, altså babysam og kære børn, men det vidst ikke alle kære børn der har fået dem endnu! Men har du været omkring babysam og spørger der? for de har dem med sikkerhed til udlejning.

Anmeld

21. oktober 2011

Mussen2

Misselbek skriver:

Den kan vidst kun lejes i øjeblikket, de sælger dem ikke pt.

Nej, altså det er af mærket Easylift :-) Rømer står ikke bag. 

De skulle gerne være hos diverse forhandlere, altså babysam og kære børn, men det vidst ikke alle kære børn der har fået dem endnu! Men har du været omkring babysam og spørger der? for de har dem med sikkerhed til udlejning.

Jeg spurgte ikke direktre efter en easylift, men blot hvad det kostede at leje en autostol og det var sådan et kort lidt afvisende svar jeg fik, så hun har nok ikke haft tid til at ofrtælle mig om en evt easylift.  Det var i en babysam jeg spurgte.

Ved du hvad det ca. koster at leje og er det samme pris for easynet ctr. autostol?

Anmeld

21. oktober 2011

Maja88

der er også den her fra Rømer:

http://www.varerum.dk/autostole/0-10-kg-fra-0-6-mdr.html?gclid=CLCX-vW1-qsCFcO-zAodgg37kQ

Anmeld

21. oktober 2011

Maja88

Mussen2 skriver:

Jeg spurgte ikke direktre efter en easylift, men blot hvad det kostede at leje en autostol og det var sådan et kort lidt afvisende svar jeg fik, så hun har nok ikke haft tid til at ofrtælle mig om en evt easylift.  Det var i en babysam jeg spurgte.

Ved du hvad det ca. koster at leje og er det samme pris for easynet ctr. autostol?

men ellers google easylift.. der kan du leje den på deres side

Anmeld

21. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mussen2 skriver:

Jeg kender den, og ville klart investere i en hvis jeg havde bil 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.