I svømmehal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Mussen2

Når I er i svømmehal med jeres barn på omkring da 2½ år, hvodan forgår det så?

har i badering og vinger med? bruge i noget fra svømmehallen eller? Er i ikke kun i det varme bassin?

Jeg tænker på at tage derned alene med min datter, men synes hurtig det bliver for hårdt for gravide mig, hvis jeg hele tiden skal holde hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Mi

Maja bruger bare vinger og bælte som svømmehallen har, nogle gange har vi selv vinger med. Hun svømmer selv rundt, jeg må faktisk ikke rigtig røre ved hende  Vi er i alle bassiner, faktisk gider hun ikke rigtig være i det varme, men foretrækker de mindre bassiner hvor vandet er en mellemting. Men hun bader også i det store bassin, hvor vandet er koldest.

Anmeld

21. oktober 2011

Mussen2

Mi skriver:

Maja bruger bare vinger og bælte som svømmehallen har, nogle gange har vi selv vinger med. Hun svømmer selv rundt, jeg må faktisk ikke rigtig røre ved hende  Vi er i alle bassiner, faktisk gider hun ikke rigtig være i det varme, men foretrækker de mindre bassiner hvor vandet er en mellemting. Men hun bader også i det store bassin, hvor vandet er koldest.

Må man egentlig godt selv tage badering og vinger med? Hvor gammel er det Maja er? Hun lyder også som en vandhund

Anmeld

21. oktober 2011

Mi

Mussen2 skriver:

Må man egentlig godt selv tage badering og vinger med? Hvor gammel er det Maja er? Hun lyder også som en vandhund

Det må man gerne selv, men en badering er ikke særlig god, for de har ikke så stor bevægelsesfrihed. Det er bedre med et mavebælte.

Maja fylder 3 år om en måned, og hun er en vandhund. Hun hopper gladeligt i fra kanten, med hovedet under vand og det hele

Anmeld

21. oktober 2011

Mussen2

Mi skriver:

Det må man gerne selv, men en badering er ikke særlig god, for de har ikke så stor bevægelsesfrihed. Det er bedre med et mavebælte.

Maja fylder 3 år om en måned, og hun er en vandhund. Hun hopper gladeligt i fra kanten, med hovedet under vand og det hele

Dejligt med vandhunde, nej det er rigtig med baderingen, men sidst vi brugte mavebæltet synes jeg det var riglig stor til hende. Hun er ikke helt vild med at komme under vand, men synes det er total fedt at bade

Anmeld

21. oktober 2011

Mi

Mussen2 skriver:

Dejligt med vandhunde, nej det er rigtig med baderingen, men sidst vi brugte mavebæltet synes jeg det var riglig stor til hende. Hun er ikke helt vild med at komme under vand, men synes det er total fedt at bade

Vi bruger det blå badebælte, det passer i størrelse, men ellers kan i bare nøjes med armvænger. Det kan sagtens holde hende  oppe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.