Leje kravlegård i babysam! Nogen der ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.868 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Mira0911

Jeg har sat og kigget på babysam's hjemmeside under udlejning og jeg kan ikke se noget med kravlegårde... 

Nogle der ved hvad depositumet er for kravlegården? 

Satser stærkt på farmand skal i babysam og leje sådan en... 

Ville nu være rart at vide hvad depositumet er 100%... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

TaAsJu

Vidste jeg slet ikke man kunne

Anmeld

21. oktober 2011

Mira0911

Mor til 2, snart 3 skriver:

Vidste jeg slet ikke man kunne

Fik det at vide i en tråd jeg tidligere har oprettet idag.. Vidste heller ikke at man kunne leje dem.. 

Anmeld

21. oktober 2011

Nessie

Prøv at se om det overhovedet kan svare sig at leje én.

Har lige skrevet i din anden tråd, men mener altså ikke at vi gav mere end 5-600 kr. for vores i Kære Børn

Anmeld

21. oktober 2011

maria_wlt

Jeg har lige solgt min kravlegård til 400 kr.. Der er MASSER på nettet til ingen penge.. som man bare kan sælge igen

Anmeld

21. oktober 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Prøv at se om det overhovedet kan svare sig at leje én.

Har lige skrevet i din anden tråd, men mener altså ikke at vi gav mere end 5-600 kr. for vores i Kære Børn

Ja det så jeg... 

Jeg tror vi lejer en, det er nemmeste for os, da vi jo ikke skal have flere børn, og så det er jo rart at man kan aflevere den tilbage til babysam når man er færdig, så slipper man for at bruge tid på at få den solgt.. 

Tænker egentlig om madrasser osv følger med i kravlegården når man lejer.. 

Anmeld

21. oktober 2011

TaAsJu

Har også lige hurtig kigget dba. og der er rigtig mange der inde som nok svare til hvad i skal af med i dipositum..

Anmeld

21. oktober 2011

Nessie

Mira0911 skriver:

Ja det så jeg... 

Jeg tror vi lejer en, det er nemmeste for os, da vi jo ikke skal have flere børn, og så det er jo rart at man kan aflevere den tilbage til babysam når man er færdig, så slipper man for at bruge tid på at få den solgt.. 

Tænker egentlig om madrasser osv følger med i kravlegården når man lejer.. 

Det er selvfølgelig rigtigt, tænkte bare at det måske kunne blive en dyr løsning.

Hvis I køber en billig brugt én, kan I jo bare smide den på lossepladsen, når I ikke gider bruge den mere

Har ingen idé om der er madras med til én man lejer, men det ville da være mest praktisk

Anmeld

21. oktober 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt, tænkte bare at det måske kunne blive en dyr løsning.

Hvis I køber en billig brugt én, kan I jo bare smide den på lossepladsen, når I ikke gider bruge den mere

Har ingen idé om der er madras med til én man lejer, men det ville da være mest praktisk

Vi undersøger det hvert fald nærmere hos babysam... En bruger sagde at de koster 40-50,- pr. måned at leje en kravlegård... 

Anmeld

21. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er ikke madras med når man lejer. Vi gav omkring 40-50 kr. om mdr. (mener jeg). Jeg kan dog ikke huske, hvad depositumet var.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.