One of those days !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Witt

Hvor er vejret egentlig lækkert i dag, ihvert fald her i lemvig, lidt regn har vi haft, men pyt skidt, nu er det rigtig efterårs agtigt ..

Men, har bare en af de dage hvor jeg føler at jeg ligner en oppustet flodhest ligemeget hvad for noget tøj jeg tager på, har skiftet tøj 100 gange nu og intet ser okay ud ! ..

Overvejer kraftigt bare at ligge hjemme i nattøj, men arg, kæresten og jeg har snakket om at tage ned i byen og kigge osv .. Men .

Kender i det? hvor man godt bare liiiige kunne "undvære" maven, bare for en time eller en dag, som man kan se lidt normal ud i ens tøj ? :iiii ..

Trist, men sådan en dag har jeg lige i dag tror jeg .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

TaAsJu

Åååja sådan ca hvergang vi skal et eller andet hvor jeg ikke bare kan hoppe i en af kjolerne i skabet!!! Ikke til hverdag der går jeg for det meste i afslappet tøj af lige vel

Anmeld

21. oktober 2011

Witt

Mor til 2, snart 3 skriver:

Åååja sådan ca hvergang vi skal et eller andet hvor jeg ikke bare kan hoppe i en af kjolerne i skabet!!! Ikke til hverdag der går jeg for det meste i afslappet tøj af lige vel

årh kender det alt for godt, vi skal til noget forlovelses fest i nov og til julefrokost, og kan ikke komme i en eneste af mine kjoler og arrrrg !  ..

Men ja, plejer også have afslappet tøj på, men nu for en gangs skyld, vil jeg gerne lige gøre noget ud af mig selv, men gud, hvor jeg kan ryge op i det røde felt meget meget hurtigt ! :/ .. hehe. ALT sidder forkert ! :/

Anmeld

21. oktober 2011

TaAsJu

Witt skriver:

årh kender det alt for godt, vi skal til noget forlovelses fest i nov og til julefrokost, og kan ikke komme i en eneste af mine kjoler og arrrrg !  ..

Men ja, plejer også have afslappet tøj på, men nu for en gangs skyld, vil jeg gerne lige gøre noget ud af mig selv, men gud, hvor jeg kan ryge op i det røde felt meget meget hurtigt ! :/ .. hehe. ALT sidder forkert ! :/

Kender det godt.. Og så skal alle løbe skrigende bort

Anmeld

21. oktober 2011

Witt

Kender det godt.. Og så skal alle løbe skrigende bort

Jup præcis like that ! . Stadig ikke fundet noget. ender nok med en afslappet dag i dag så

Anmeld

21. oktober 2011

TaAsJu

Witt skriver:

Jup præcis like that ! . Stadig ikke fundet noget. ender nok med en afslappet dag i dag så

He he... h&m har nogle rigtig fine alm sort bukser til gravide.. ELSKER DEM

Anmeld

21. oktober 2011

Witt

He he... h&m har nogle rigtig fine alm sort bukser til gravide.. ELSKER DEM

Heh burde nok tage et kig der så ! ;p .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.