Små ting til kalender og adventsgaver :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

K&S

Så fandt jeg lige en pose legetøj i kælderen, som vi har arvet, men ikke har fået brugt, da Anton havde/har så meget andet, så derfor vil jeg gerne give det til nogle, hvor midlerne måske ikke er så store i år - enten til kalender/adventsgaver eller julegaver

Alt legetøj er godt brugt, men fungerer fint kan dog godt trænge til en våd klud

Det kan afhentes hos mig i Vallensbæk, men sender det også gerne mod betaling af porto

Katja

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Mussen2

K&S skriver:

Så fandt jeg lige en pose legetøj i kælderen, som vi har arvet, men ikke har fået brugt, da Anton havde/har så meget andet, så derfor vil jeg gerne give det til nogle, hvor midlerne måske ikke er så store i år - enten til kalender/adventsgaver eller julegaver

Alt legetøj er godt brugt, men fungerer fint kan dog godt trænge til en våd klud

Det kan afhentes hos mig i Vallensbæk, men sender det også gerne mod betaling af porto

Katja

DE der klodser med dyr i er bare vildt søde - min datter er dog 2½ så mon ikke hun er lige gammel nok. Men hvad hedder de klodser?

Anmeld

21. oktober 2011

K&S

Mussen2 skriver:

DE der klodser med dyr i er bare vildt søde - min datter er dog 2½ så mon ikke hun er lige gammel nok. Men hvad hedder de klodser?

Hmm, hun vil nok bruge dem anderledes end Anton på 14 måneder  men det er svært at vide...!

Jeg ved ikke hvad de hedder, men det er fra Fisher Price

Anmeld

21. oktober 2011

Mussen2

K&S skriver:

Hmm, hun vil nok bruge dem anderledes end Anton på 14 måneder  men det er svært at vide...!

Jeg ved ikke hvad de hedder, men det er fra Fisher Price

Vores Dp har dem og jeg synes de er så fine, men tror ikke hun vil have så meget glæde af dem mere

Anmeld

21. oktober 2011

K&S

Mussen2 skriver:

Vores Dp har dem og jeg synes de er så fine, men tror ikke hun vil have så meget glæde af dem mere

Nej, det tror jeg måske du har ret i

Anmeld

21. oktober 2011

KarinaIda

Den der vtech peek-a-boo, hvad er det hvis jeg må spørge?

Anmeld

21. oktober 2011

K&S

KarinaIda skriver:

Den spiller "twinkle twinkle little star", når man trykker på den (mener jeg) - jeg kan lige tjekke om lidt

Anmeld

21. oktober 2011

K&S

KarinaIda skriver:

Hov, jeg glemte helt at tjekke - skal jeg tjekke den for dig i morgen?

Anmeld

21. oktober 2011

K&S

KarinaIda skriver:

Den spiller forskellige melodier, når man bevæger/ryster den

Anmeld

21. oktober 2011

KarinaIda

K&S skriver:

Den spiller forskellige melodier, når man bevæger/ryster den

Okay.. Hvad skal du evt ha for den? Ku rigtig godt tænke mig den som adventsgave til min mindste på 5 mdr, og med de penge jeg får nu, er der ikke det vilde og gøre godt med, så det med og sparer hvor man kan.. Men den ser bare så sød ud Heh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.