FjolleTrold i Horsens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

FjolleTrold

Hej alle sammen

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at jeg og en veninde er at finder til bagagerumsmarked i Horsens på søndag  - på p-pladsen bag rådhuset. Her kan i se et udvalg af mine FjolleTrold produkter - og kender i det ikke, kan I se mere her: fjolletrold.blogspot.com.

Derudover har jeg fået ryddet op i gemmerne og medbringer bl.a. masser af drengelegetøj, der næsten ikke har været brugt.

Min veninde har også ryddet op. Derudover har hun været Koeka sælger, og skal nu have solgt det sidste. Koeka laver skønne hagesmække, håndklæder, vaskeklude og andet godt til de små. Hun har også en del rester fra Tupperware med.

Så duk op og tag gerne familie, venner og bekendte med. HÅBER VI SES

PS - vælger også lige at gøre "reklame" her, da det jo mest er jer der "kender"mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

MelikkazMoar

FjolleTrold skriver:

Hej alle sammen

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at jeg og en veninde er at finder til bagagerumsmarked i Horsens på søndag  - på p-pladsen bag rådhuset. Her kan i se et udvalg af mine FjolleTrold produkter - og kender i det ikke, kan I se mere her: fjolletrold.blogspot.com.

Derudover har jeg fået ryddet op i gemmerne og medbringer bl.a. masser af drengelegetøj, der næsten ikke har været brugt.

Min veninde har også ryddet op. Derudover har hun været Koeka sælger, og skal nu have solgt det sidste. Koeka laver skønne hagesmække, håndklæder, vaskeklude og andet godt til de små. Hun har også en del rester fra Tupperware med.

Så duk op og tag gerne familie, venner og bekendte med. HÅBER VI SES

PS - vælger også lige at gøre "reklame" her, da det jo mest er jer der "kender"mig

argeligt jeg bor så langt der fra

Anmeld

22. oktober 2011

FjolleTrold

MelikkazMoar skriver:

argeligt jeg bor så langt der fra

JEP. Måske jeg kommer til Nordsjælland på et tidspunkt

Anmeld

22. oktober 2011

MelikkazMoar

FjolleTrold skriver:

JEP. Måske jeg kommer til Nordsjælland på et tidspunkt

det ville da ikke gøre noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.