Drømmetydning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Den lykkelige

Den sidste uge har jeg HVER NAT drømt den samme slags drøm.. At jeg "går fra" min datter mens hun sover også kommer tilbage og det viser sig at hun har været vågen og ked LÆNGE og er faldet eller ligger og er dybt ulykkelig..   
Det da underlig det hver nat.. måske det bare er fordi jeg frygter det meget..  jeg har det sådan at jeg SKAL kunne høre hende og har altid baby alarm på når vi er hos nogle selvom hun ligger inde i huset..
Kender i det?? At i drømmer det samme hele tiden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

.....

Den lykkelige skriver:

Den sidste uge har jeg HVER NAT drømt den samme slags drøm.. At jeg "går fra" min datter mens hun sover også kommer tilbage og det viser sig at hun har været vågen og ked LÆNGE og er faldet eller ligger og er dybt ulykkelig..   
Det da underlig det hver nat.. måske det bare er fordi jeg frygter det meget..  jeg har det sådan at jeg SKAL kunne høre hende og har altid baby alarm på når vi er hos nogle selvom hun ligger inde i huset..
Kender i det?? At i drømmer det samme hele tiden..

Ja, noget kunne tyde på at det er fordi du er bange for at det sker, og det er din underbevidsthed MEGET klar over

Men jo kender det udemærket selv det med drømmene

Anmeld

21. oktober 2011

Stjernestoev

Jeg tror ikke så meget på at fordi man drømmer noget, så har det en bestemt betydning, altså det er ikke fordi du forlader din datter.

Måske du skulle lade vær med at tænke så meget over drømmen? Det påvirker dig jo tydeligvis, og når du tænker over det, så forsætter det nok videre i drømmen indtil du slipper den. Giver det mening?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.