Isabeau skriver:
Sådan er det allerede herhjemme
Igår ville Stella smage mine Barbequechips, og hun fik en - vidste jo godt, hun ikke kunne lide dem. Hun tog den i munden og spyttede så ud igen. Men så insisterede hun på og smage igen, hvor jeg sagde; Nej, for du kan jo ikke lide dem alligevel.
Men hun blev ved! Gav hende en lille en, som hun endnu engang spyttede ud. Fanme om hun ikke blir´ ved og vil ha´ en, hvor jeg holdt ved mit NEJ! Men tøsebarnet blev pisse sur og hysterisk, og hev posen ud af mine hænder og med min store mave lige nu, er jeg ikke den hurtigste, så hun nåede lige og smide rundt med chipsene og jogge ovenpå dem, inden jeg fik indfanget hende 
Lige der måtte jeg bare gå min vej. Satte mig i køkkenet og tudede bare! Det slog bare klik! I forvejen havde hun været strid siden jeg hentede i dagpleje 
Hun hører overhovedet ikke efter mig, det er kun farmand som kan bruges lige nu. Når jeg siger godnat, og "jeg elsker dig, ses i morgen", siger hun ikke noget, men siger far det, siger hun også til ham at hun elsker ham 
Ved godt, det går over, men lige nu i graviditetsuge 35, tuder jeg bare ved ingenting og tager ting personligt.
Ejjj altså! Føler med dig. KÆMPE