Hold op en strid dame!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Koster de ikke knaster ikke de kravlegårde? 

Vi lejede vores i Babysam. Jeg mener, at vi gav 40-50 kr. pr. mdr. for den. Den var guld værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Mira0911

NNM skriver:

tror bare det er sådan de reagere, det er jo en stor forandrig at man skal dele mor og far ligepludselig.

Asta skal passes ved sin mormor og morfar idag til imorgen håber ikke hun er sådan hjemme ved dem, men det plejer hun ikke at være.

Ja selvfølgelig er det deres reaktion på at nu har de ikke os forældre alene... men det går over... 

Spændende med Asta... 

Anmeld

21. oktober 2011

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

Vi lejede vores i Babysam. Jeg mener, at vi gav 40-50 kr. pr. mdr. for den. Den var guld værd

Okey, det må jeg lige kigge på... 

Anmeld

21. oktober 2011

Mira0911

Isabeau skriver:

Sådan er det allerede herhjemme Igår ville Stella smage mine Barbequechips, og hun fik en - vidste jo godt, hun ikke kunne lide dem. Hun tog den i munden og spyttede så ud igen. Men så insisterede hun på og smage igen, hvor jeg sagde; Nej, for du kan jo ikke lide dem alligevel.

Men hun blev ved! Gav hende en lille en, som hun endnu engang spyttede ud. Fanme om hun ikke blir´ ved og vil ha´ en, hvor jeg holdt ved mit NEJ! Men tøsebarnet blev pisse sur og hysterisk, og hev posen ud af mine hænder og med min store mave lige nu, er jeg ikke den hurtigste, så hun nåede lige og smide rundt med chipsene og jogge ovenpå dem, inden jeg fik indfanget hende

Lige der måtte jeg bare gå min vej. Satte mig i køkkenet og tudede bare! Det slog bare klik! I forvejen havde hun været strid siden jeg hentede i dagpleje

Hun hører overhovedet ikke efter mig, det er kun farmand som kan bruges lige nu. Når jeg siger godnat, og "jeg elsker dig, ses i morgen", siger hun ikke noget, men siger far det, siger hun også til ham at hun elsker ham

Ved godt, det går over, men lige nu i graviditetsuge 35, tuder jeg bare ved ingenting og tager ting personligt.

Ejjj altså! Føler med dig. KÆMPE

Den du fortæller om chips, nøjagtig samme måde er Julie på... 

Puh det er hårdt... 

Anmeld

21. oktober 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Det lyder lige som Nicklas dog er han stadig rigtig søde mod Naia men han prøver grænser af og hører bestem ikke efter.

Tror ikke det har noget at gøre med meget af tiden går til Naia men mere en selvstændig alder han er nået til.

Og for at se hvor meget han kan slippe af med.

Håber på det kun er en kort fase.

Heldigvis er han som sagt rigtig sød med Naia og ingen må røre hende eller hendes ting. og så elsker han at side med hende.

så mon ikke også det er det i skal igennem hjemme hos jer?

Jo det er helt sikkert noget vi skal igennem herhjemme... Oveni det er hun også i selvstændighedsalderen! Det skal nok gå... 

Anmeld

21. oktober 2011

Mira0911

Dansker I Holland skriver:

Puuuha søde Det lyder hårdt Føler med jer... Sådan var Michelle osse lidt (min ældste) da jeg fik Sidse og DAMN det var hårdt. Men det gik over igen, da hun fandt ud af at mor altså stadig er hendes mor osse selvom mor har fået en baby mere

Sender lige en masse overskudstanker og energi til dig søde det tror jeg du har brug for. Plus et KÆÆÆÆÆÆMPE kram

Tusind tak søde.... 

Det er rigtig hårdt... 

Anmeld

21. oktober 2011

gonefishing

Mira0911 skriver:

I starten var Julie rigtig kærlig og sød ved os og Lina...  Må indrømme det har ændret sig drastisk! 

Tog snakken med dagplejeren først på ugen, sådan som hun er herhjemme er hun også hos dp... 

Herhjemme høre hun overhovedet ikke efter, hun prøver grænser af for groft... Hver gang jeg siger noget til hende, står hun og griner, og gør tingene igen som jeg ikke vil have hun gør.. 

F.eks at kravle på bordene, tømme klædeskabene for tøj, slår og sparker hunden, behandler Lina som en dukke - hiver i arme og ben og direkte voldsom ved hende... 

Vi/jeg forklare Julie at det må man ikke osv i børnehøjde... Hun står bare og griner... Synes virkelig jeg har gjort det klokkeklart for Julie at sådan er man ikke ved Lina og hunden osv... 

Gud hvor det trækker de hårde tænder ud når hun er sådan... Tit har jeg lyst til bare at sætte mig ned og tude, det får jeg overhovedet ikke noget ud af... 

Jeg ved godt det bare er en periode det står på, og at det er hendes reaktion på at Lina er kommet, at mor og far skal deles... Plus at hun er i selvstændighedsalderen! 

Puh hvor det bare ikke fungere her... arbejder hårdt på at det skal fungere... 

Andre der også har børn der er sådan efter de er blevet storesøster/bror?? 

Jeg har kun et barn. Men jeg kan godt sætte mig ind i det der, med de bare griner når man for 110gang siger "nej det vil mor ikke have" og hvor ked af det man bliver over de bliver ved

kæmpe kram. og håber at alt lykkes og hendes negative adfærd går over snart.

Anmeld

21. oktober 2011

Nessie

Hvor er det træls at det skal være sådan

Har ikke rigtig nogen gode råd, men herhjemme sender vi Daniel ud af rummet når han er strid, med besked om at han kan komme tilbage når han er sød igen. Det virker som regel, men ind i mellem må han afsted igen

Jeg mener vi gav 5-600 kr for vores kravlegård i Kære Børn, og ellers kan I måske købe en brugt?

Anmeld

21. oktober 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Ja selvfølgelig er det deres reaktion på at nu har de ikke os forældre alene... men det går over... 

Spændende med Asta... 

nemlig.

hun virkede glad da hun blev hentet og faldt i søvn i bilen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.