Gode råd mod forkølelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.831 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

SaNiNa

Naia er lige blevet 3 uger og er så forfærdelig forkølet der kommer dog en masse grønt snot med ud når hun nyser det jo et stort +

men det er bare ligesom om det ikke rigtig vil fortage sig alligevel hun er så ked af det hele tiden for hun vil jo ikke lægge ned og det kan jeg da også godt forstå hende i så vores nætter er blevet til et helvede lige som ammningen.

Vi forsøger at suge hende næse mere det er som om snotter trækker sig længere tilbage når vi suger og vi istedet er ved at suge hele hende hjerte ud.

hun har fået to pude under liften så hun er kommet højrer op med hovede uden at side op jo. hun har hue på om natten for ikke at blive kold og alligevel syntes jeg hun bliver lidt kølig, som om hun er pakker godt ind.

Så kom endelig med jeres bedste råd til min stakkels lillepige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Naia er lige blevet 3 uger og er så forfærdelig forkølet der kommer dog en masse grønt snot med ud når hun nyser det jo et stort +

men det er bare ligesom om det ikke rigtig vil fortage sig alligevel hun er så ked af det hele tiden for hun vil jo ikke lægge ned og det kan jeg da også godt forstå hende i så vores nætter er blevet til et helvede lige som ammningen.

Vi forsøger at suge hende næse mere det er som om snotter trækker sig længere tilbage når vi suger og vi istedet er ved at suge hele hende hjerte ud.

hun har fået to pude under liften så hun er kommet højrer op med hovede uden at side op jo. hun har hue på om natten for ikke at blive kold og alligevel syntes jeg hun bliver lidt kølig, som om hun er pakker godt ind.

Øv altså... 

Prøv med saltvandsdråber, måske det kan hjælpe`? Lina fik sig også en lille forkølelse da hun har var et par uger gammel... Der virkede saltvandsdråberne... 

Rigtig god bedring til Naia... 

Anmeld

21. oktober 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Jeg ved ikke om man kan få det så tidligt... men tag hellere til læge... kunne altså godt lyde som noget bihule betændelse...

Men håber kun det er en forkølelse, for bihulebetændelse gør nas.... (Hellere føde 4 børn uden smertelindring ind at få det igen)

Anmeld

21. oktober 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Øv altså... 

Prøv med saltvandsdråber, måske det kan hjælpe`? Lina fik sig også en lille forkølelse da hun har var et par uger gammel... Der virkede saltvandsdråberne... 

Rigtig god bedring til Naia... 

Hvor kan man købe dem?

Anmeld

21. oktober 2011

SaNiNa

Ravnholt skriver:

Jeg ved ikke om man kan få det så tidligt... men tag hellere til læge... kunne altså godt lyde som noget bihule betændelse...

Men håber kun det er en forkølelse, for bihulebetændelse gør nas.... (Hellere føde 4 børn uden smertelindring ind at få det igen)

Tror ikke det er bihulsbetændelse (får jeg altid selv) for at ville hun heller ikke sove i armene på os.

Tror bare hun er godt sat til, men sender hende lige med far til lægevagten når han kommer hjem vores egen læge har ferie og vi skal på ingen måder op til den anden læge de tager ikke noget seriøst.

Men tak for svar

Anmeld

21. oktober 2011

Mira0911

Hvor kan man købe dem?

På apoteket... 

Anmeld

21. oktober 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

På apoteket... 

Så runder jeg lige apoteket når jeg skal ind og kigge på ny telefon også.

skal hun så bare have dem i næsen eller hva?

Anmeld

21. oktober 2011

Mira0911

Så runder jeg lige apoteket når jeg skal ind og kigge på ny telefon også.

skal hun så bare have dem i næsen eller hva?

Jeps det skal i næsen... Det er næsedråber du skal have i saltvand... Man kan også få dem til øjenene... 

Anmeld

21. oktober 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Jeps det skal i næsen... Det er næsedråber du skal have i saltvand... Man kan også få dem til øjenene... 

Tak søde det må jeg lige se at få købt, nu sover hun endelig efter knap 3 timer

Anmeld

21. oktober 2011

Mira0911

Tak søde det må jeg lige se at få købt, nu sover hun endelig efter knap 3 timer

Var så lidt... Dejligt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.