Fremtids Dromme! Dromme,dromme,dromme!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. februar 2009

Miamaja

Ja, jeg taenkte om der var andre derude der havde nogle fremtidsdromme da I var yngre.. og hvad de gik ud paa? Er de blevet udlevet eller har I beholdt dem for hvad de varromme? Gik I efter dem eller mistede I modet paa vejen.
jeg har altid gerrne ville adoptere siden jeg var lille...
mine gamle barndomsveninder og jeg havde de samme dromme; mode mr right bo i usa med pool osv. men for dem blev det kun til barndoms drommeri.jeg har udlevet min egen barndoms drom. har altid vidst jeg ville ud og rejse og opleve andet end lille danmark, og at jeg ville mode brad pitt, blive gift og bo i usa i et skont hjem. det hele blev sandt paa nar det med brad pitt. fortael, forteal...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2009

Lise

Jeg ville giftes med Tom Cruise - det er imidlertid ikke sket. Ved heller ikke om jeg har lyst mere... ville hellere ha' hans unge kone

Anmeld

4. februar 2009

monstar99

Jeg drømte om at bliver frisør og stylist.
Men da jeg var 15 år fik jeg en skulderskade der gjore jeg ikke kunne bruge min venstre arm optimalt, og jeg havde kronisk hovede pine og jeg opgav.

For snart 2år siden er jeg så blevet opereret og jeg kan igen bruge min arm eller kan næsten bruge den som før og har ikke mere hovede pine end de fleste andre.

Vil stadig gerne være frisør, men synes det er forsvært at få en læreplads.

Min svigerinde er frisør men vil ikke give mig en læreplads før jeg har fået barn nr. 2.

Og jeg vil gerne i job efter endt barsel og før barn nr. 2.

Så jeg giver op.

Jeg tager andet valget arbejde i butik.

Usa var også en af mine drømme men pga sygdom har jeg været på kontanthjælp og økonomien har ikke været til den ½år tur i bil fra kyst til kyst.

Men livet er jo ikke slut endnu

Anmeld

4. februar 2009

Miamaja

Lise skriver:

Jeg ville giftes med Tom Cruise - det er imidlertid ikke sket. Ved heller ikke om jeg har lyst mere... ville hellere ha' hans unge kone

jaa, katie holmes er da for cute hvis jeg var til piger

Anmeld

4. februar 2009

Honningblomst

Mine drømme har heldigvis ændret sig med alderen....men jeg handler nok mere end jeg drømmer nu...

Anmeld

5. februar 2009

Miamaja

Eva skriver:

Mine drømme har heldigvis ændret sig med alderen....men jeg handler nok mere end jeg drømmer nu...

ja, men hvad var dine dromme som lille eller helt ung? Du er jo stadig ung! jeg taenkte at jeg ogsaa handler nu men jeg handler ud fra mine dromme. hvor mange ikke handler efter deres dromme.

Anmeld

5. februar 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

ja, men hvad var dine dromme som lille eller helt ung? Du er jo stadig ung! jeg taenkte at jeg ogsaa handler nu men jeg handler ud fra mine dromme. hvor mange ikke handler efter deres dromme.

Det var jo forskelligt alt efter hvor gammel jeg var..

Anmeld

5. februar 2009

Munder

Jeg ville rigtig gerne være skuespiller, eller proffesionel fodboldsspiller på landsholdet (altså det for mænd). Det sidste jeg skulle som voksen var at sidde på kontor.....hvilket jeg nu gør...såeeeeh jeg har da vist ikke helt udlevet mine drømme, men er klart glad og lykkelig for hvad jeg laver og har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.