Mærkning af tøj.. Stempel, tryk osv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.091 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

maria_wlt

Hvilken måde er bedst?? Hvilken mærkning holder bedst?? Måske et stempel...eller.. Kom med lidt erfaring og gerne et link hvis det er muligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Chalala85

maria_wt skriver:

Hvilken måde er bedst?? Hvilken mærkning holder bedst?? Måske et stempel...eller.. Kom med lidt erfaring og gerne et link hvis det er muligt

Jeg bruger Tuscher til tøj, det virker ganske fint og kommer ikke af i vask.

Anmeld

21. oktober 2011

dpb

Jeg bruger disse http://www.scannex.dk/default.aspx?CMSID=103

De hed godt nok taggit da jeg bestilte hos dem for år tilbage.... jeg syntes de er super smarte....

Det bliver kombineret med alm. kuglepen i nogle ting såsom underbukser og lign. ting som jeg ikke mener kan arves/sælges...

Qnuz

Anmeld

21. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har købt en tusch i en boghandel som er til, at skrive i tøj og det går ikke af efter utal af vask

Anmeld

21. oktober 2011

gonefishing

maria_wt skriver:

EVER NEVER stryge mærker... stod i, hvad der føles som over 3 timer, og måtte stryge mærker i alt hvad der kunne... ville ønske jeg havde givet det mere og købt et stempel

Anmeld

21. oktober 2011

Stumpen

Flodkilling skriver:

EVER NEVER stryge mærker... stod i, hvad der føles som over 3 timer, og måtte stryge mærker i alt hvad der kunne... ville ønske jeg havde givet det mere og købt et stempel

Så enig... Sådan noget l*** og ungerne bliver jo ved med at få nyt tøj 

Anmeld

21. oktober 2011

KarinaIda

maria_wt skriver:

Inde på navnesutten.dk har de et stempel, det holder super godt, og kan klare flere slags vaske vis antal gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.