Hvilke natble??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.896 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Rødhætte

Hej Piger

Jeg har en dreng på 7 mdr som pludselig vil have mad igen om natten.. Normalt skifter jeg ham ikke om natten, men efter han er begyndt at få en flask midtnat er han begyndt at tisse igennem. Så tænkte på om der er nogle bleer som er særlig gode om natten?

P.s Er det meget normalt at en dreng på 7 mdr får en periode hvor han vil have mad igen om natten?? Jeg kan ikke presse mere i ham om dagen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

K&S

Rødhætte skriver:

Hej Piger

Jeg har en dreng på 7 mdr som pludselig vil have mad igen om natten.. Normalt skifter jeg ham ikke om natten, men efter han er begyndt at få en flask midtnat er han begyndt at tisse igennem. Så tænkte på om der er nogle bleer som er særlig gode om natten?

P.s Er det meget normalt at en dreng på 7 mdr får en periode hvor han vil have mad igen om natten?? Jeg kan ikke presse mere i ham om dagen..

Vi har altid brugt bleer fra ALDI, mener de hedder Vibelle  og Anton har aldrig tisset igennem trods det at han sover fra 19-05.30.

Vi er lige gået op til 5´er bleer om natten, 4´er om dagen, fordi jeg synes bleen var meget tung om morgenen.

Mht. mad om natten - så er det vist først fra 8 måneders alderen, det siges at børn ikke længere har behov for mad - men kan det ikke handle om tryghed. Har du prøvet at give ham lidt vand i stedet for man?

Anmeld

21. oktober 2011

Rødhætte

K&S skriver:

Vi har altid brugt bleer fra ALDI, mener de hedder Vibelle  og Anton har aldrig tisset igennem trods det at han sover fra 19-05.30.

Vi er lige gået op til 5´er bleer om natten, 4´er om dagen, fordi jeg synes bleen var meget tung om morgenen.

Mht. mad om natten - så er det vist først fra 8 måneders alderen, det siges at børn ikke længere har behov for mad - men kan det ikke handle om tryghed. Har du prøvet at give ham lidt vand i stedet for man?

Det er også de bleer vi bruger - godt nok størrelse 3 - måske skulle jeg prøve str 4 Har heller aldrig haft problemer før end han begyndet på natflasken igen

Jeg har prøvet med vand, rokke med ham, sut og mange andre ting.. Jeg kan godt få ham til at falde ned igen, men så går der bare ikke mere end en time, så begynder han igen. Når jeg giver flaske giver det ro i op til 5 timer, så det er nok den nemme løsning jeg tager Men vil helst heller ikke give ham en dårlig vane ..

Anmeld

21. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi brugte i en periode en større størrelse ble om natten

Anmeld

21. oktober 2011

Maja88

aprilla er jo også 7 måneder og har nok siden hun var en 1 måned sovet igennem uden mad.. men nu vågner hun også lige pludselig og vil hav mad

Anmeld

21. oktober 2011

Den lykkelige

Altså med at han får mad om natten er vist helt normalt.. mener at have læst i en bog engang at man først kan "forlange" af et barn at de skal kunne sove igennem uden måltid ved 1 års alderen.. Han er jo stadig meget lille.. min datter er 8 måneder lige straks og hun får ALTID et til to måltider om natten..
Vi bruger Vibelle bleer fra Aldi og de holder fint!!
Men mener at have læst at de har et appetit spring i den alder..

Anmeld

21. oktober 2011

Rødhætte

Maja88 skriver:

aprilla er jo også 7 måneder og har nok siden hun var en 1 måned sovet igennem uden mad.. men nu vågner hun også lige pludselig og vil hav mad

William ville have flaske om natten i ca 4 mdr og nu pludselig igen.. Men rart at høre jeg ikk er den eneste

Anmeld

21. oktober 2011

Rødhætte

Den lykkelige skriver:

Altså med at han får mad om natten er vist helt normalt.. mener at have læst i en bog engang at man først kan "forlange" af et barn at de skal kunne sove igennem uden måltid ved 1 års alderen.. Han er jo stadig meget lille.. min datter er 8 måneder lige straks og hun får ALTID et til to måltider om natten..
Vi bruger Vibelle bleer fra Aldi og de holder fint!!
Men mener at have læst at de har et appetit spring i den alder..

Jeg bruger også dem fra aldi og er super tilfreds, men nu slår de desværre ikke til længere.. Jeg må prøve med en større størrelse. Troede at efter de 6 mdr skulle det være slut med mad om natten.. Men det er de eneste der giver mere ro og om natten er jeg næsten villig til alt  Tror måske også bare jeg undre mig, da alle omkring mig med børn bare sover igennem HELE natten - snyd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.