Savner min eks!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Anonym trådstarter

Puha jeg har nogle svære dage indimellem!

I 2003 startede jeg på efterskole og der mødte jeg the love of my life. Kærlighed ved første blik og vi var uadskillige! Da vi stoppede på efterskolen forsatte forholdet, han boede på Langeland og jeg i Midtjylland. Vi sås vel hver 3. Uge og havde det fantastisk!

Afstanden blev dog for stor til sidst og vi valgte at droppe forholdet over SMS (han gjorde) jeg var ulykkelig - jeg var sikker på at vi var meant to be!

Tiden gik og vi snakkede sammen i ny og næ. I juni 2004 blev jeg så kærester med min nuværende kæreste. Jeg er rigtig glad for min kæreste og kunne ikke forestille mig et liv uden ham. Jeg savner dog ofte min eks

Vi har set hinanden 3 gange siden vi gik fra hinanden! I julen 2006, efter jul og i september 2007. Hver gang har været fantastisk!

Hvorfor kan jeg ikke få ham ud af mit hovede? Når han ligger billeder ind på facebook, så smelter mit hjerte. Savner ham og det vi havde.

Jeg elsker min kæreste og vi har den skønneste datter sammen! Hvorfor har jeg det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

kirsti

Mon ikke det er fordi du aldrig har fået en ordentlig afslutning på forholdet? At blive droppet over sms kan man vel ikke ligefrem kalde en afslutning og når i bor så langt fra hinanden går jeg ikke ud fra du sådan fik set ham 'en sidste gang' hvis du forstår hvad jeg mener

Anmeld

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

Mon ikke det er fordi du aldrig har fået en ordentlig afslutning på forholdet? At blive droppet over sms kan man vel ikke ligefrem kalde en afslutning og når i bor så langt fra hinanden går jeg ikke ud fra du sådan fik set ham 'en sidste gang' hvis du forstår hvad jeg mener

Den tanke har jeg ogaå selv haft og tror du har ret. Endvidere tænker jeg også, at da vi var kærester var tingene ikke så kompliceret - vi boede hjemme og fjollede osv. Idag har min kæreste og jeg jo hus og barn og der opstår flere skænderier over ligegyldige ting

Anmeld

21. oktober 2011

kirsti

Anonym skriver:

Den tanke har jeg ogaå selv haft og tror du har ret. Endvidere tænker jeg også, at da vi var kærester var tingene ikke så kompliceret - vi boede hjemme og fjollede osv. Idag har min kæreste og jeg jo hus og barn og der opstår flere skænderier over ligegyldige ting

ja tiden er bare en hel anden når man bliver ældre. Jeg har tit tænkt at det kunne være sjovt at komme tilbage og bare have en uge i ens teenage dage igen men når jeg tænker nærmere over det tror jeg også jeg ville have fået mere end rigeligt efter en uge

Anmeld

21. oktober 2011

LilleLene

Anonym skriver:

I 2003 startede jeg på efterskole og der mødte jeg the love of my life. Kærlighed ved første blik og vi var uadskillige! Da vi stoppede på efterskolen forsatte forholdet, han boede på Langeland og jeg i Midtjylland. Vi sås vel hver 3. Uge og havde det fantastisk!

Afstanden blev dog for stor til sidst og vi valgte at droppe forholdet over SMS (han gjorde) jeg var ulykkelig - jeg var sikker på at vi var meant to be!

Tiden gik og vi snakkede sammen i ny og næ. I juni 2004 blev jeg så kærester med min nuværende kæreste. Jeg er rigtig glad for min kæreste og kunne ikke forestille mig et liv uden ham. Jeg savner dog ofte min eks

Vi har set hinanden 3 gange siden vi gik fra hinanden! I julen 2006, efter jul og i september 2007. Hver gang har været fantastisk!

Hvorfor kan jeg ikke få ham ud af mit hovede? Når han ligger billeder ind på facebook, så smelter mit hjerte. Savner ham og det vi havde.

Jeg elsker min kæreste og vi har den skønneste datter sammen! Hvorfor har jeg det sådan?

Hvis det har været den første rigte kæreste/forelskelse så tror jeg faktisk aldrig man vil komme over det, det er min teori

Min første kærlighed tog min mødom for ja 6½ år siden, og vi har haft sex sammen igennem 5 år, det sluttede fordi han fandt sammen med  min gamle bedste veninde
Nu har jeg min fatastiske kæreste, og har aldrig forestillet mig være så forelsket/elske en mand, og vi venter barn sammen til juni

Men hvergang jeg ser ham, den første, får jeg det fuldstændig ligesom du beskriver det

Anmeld

21. oktober 2011

gonefishing

Anonym skriver:

Jeg ville droppe kontakten til ham den anden, slette ham på facebook osv, hvis det går dig så meget på.

Det gør dig jo ked af det, og man skal jo holde sig væk fra ting der gør en ked af det. Det kan være hårdt men nødvendigt.

Anmeld

21. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

nogle gange kan kærlighed bare ikke forklares

Jeg var bedsteven med denne her fyr i en årrække og jeg vidste udemærket godt at han gerne ville meget mere end det men nope jeg hoppede ikke i. Idag er vi kærester, har en fantastisk hund og venter en helt unik lille dreng, men spurgte du mig for bare 2 år sidden havde jeg gloet på dig som om du var dum

Jeg tror det rigtig meget handler om at der mangler at være sat ord på alt det der sket og når tingene så med din nuværende kæreste kan virker lidt træls til tider så er det nemmere at tænke på andre/andre ting der har været gode  

Så jeg synes bare du skal give det plads og tid til at ligge sig og evt slet ikke have ham på din facebook hvis det sætter spillet igang..

og ihvertfald vil jeg råde dig til at tænke en ekstra gang hvis du overvejer at sige det til din kæreste, fordi hvordan ville du have det hvis det var den anden vej rundt?

Ihvertfald masser af tanker og kram herfra..

Kærlighed er en spøjs ting  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.