Matilde, et lille billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

Bom

Mor til Frederic skriver:

hvor er hun bare kær...

sidder hun i hundeskål'en?

Det er en gammel kalve skål hun sidder på, den er vendt på hovedet.. Vi bruger den som foder skål til kattene i stalden...

Tak tøser, vi synes også bare hun er bedårende.. Men det synes alle forældre jo om deres børn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Nessie

Hvor er hun da sød

Jeg kan da godt forstå at hun helst vil have den hue på, den er da også smart

Anmeld

21. oktober 2011

Bom

Nessie skriver:

Hvor er hun da sød

Jeg kan da godt forstå at hun helst vil have den hue på, den er da også smart

Tak..

Ja den er bare rigtig smart.. Jeg er faktisk helt udenfor herhjemme, min kæreste har også fået sådan en hjemmestrikket hat, dog uden kvast, men jeg har desværre ingen fået endnu..

Anmeld

21. oktober 2011

Nessie

Bom skriver:

Tak..

Ja den er bare rigtig smart.. Jeg er faktisk helt udenfor herhjemme, min kæreste har også fået sådan en hjemmestrikket hat, dog uden kvast, men jeg har desværre ingen fået endnu..

Nej altså. Det går da ikke

Farmor må i gang med strikkepindene, så du kan ligne resten af familien - med eller uden kvast

Anmeld

21. oktober 2011

Bom

Nessie skriver:

Nej altså. Det går da ikke

Farmor må i gang med strikkepindene, så du kan ligne resten af familien - med eller uden kvast

Nej det går virkelig ikke..

Men farmor er i fuld gang med strikke pindene, hun skal bare lige strikke til Matilde's fætter først før det kan blive min tur, og inden det bliver min tur, har hun nok strikket en mere til Matilde..

Matilde har også bestilt julegave til hendes Onkel nede ved Farmor, for da Onkel så den fine hat blev han også helt misunderlig..

Pisst, min skal selvfølgelig have en kvast..

Anmeld

21. oktober 2011

Nessie

Bom skriver:

Nej det går virkelig ikke..

Men farmor er i fuld gang med strikke pindene, hun skal bare lige strikke til Matilde's fætter først før det kan blive min tur, og inden det bliver min tur, har hun nok strikket en mere til Matilde..

Matilde har også bestilt julegave til hendes Onkel nede ved Farmor, for da Onkel så den fine hat blev han også helt misunderlig..

Pisst, min skal selvfølgelig have en kvast..

Dejligt med strikkende farmor

Det lyder da også som om hun har masser af opgaver, men så må du jo pænt vente på din hat med kvast

Håber hun når det inden det bliver forår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.