Skråstol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.594 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Annette A

Ja vil gerne høre om erfaringer med skråstole, da min svigermor gerne vil give os en i dåbsgave. Hun beder mig finde en jeg synes om og at hun har set de koster omkring 1000 kr. Men er det overhovedet en god ide og i så fald har I erfaringer med en god skråstol I kan anbefale, så vil jeg godt høre fra Jer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Rockertand

Jeg har virkelig haft god gavn af min skråstol, når man bruger den med måde, er det et fantastisk redskab til at få frie hænder i et kvarters tid, hvor baby kan følge med i, hvad du foretager dig. Min datter har siddet utallige gange i skråstolen og fulgt med i mors brusebade.

Mit bedste råd er, at du ønsker dig en, hvor der er en udtagelig plade i ryggen - det var der i vores, og det bevirkede, at vores datter kunne bruge stolen som helt lille, da hun faktisk havde rank ryg i skråstolen (nærmest skråt liggende) og ikke sad op, men stadig i en stilling, hvor hun kunne følge med i aktiviteterne. Da hun blev ældre og mere stiv i ryggen, kunne pladen tages ud, og hun sad så normalt.

Hvis jeg skulle købe en i dag, ville jeg måske investere i den, der kan monteres på Trip-Trap-stole, den ser smart ud, men jeg har aldrig set den i funktion.

Anmeld

20. oktober 2011

TaAsJu

Her hjemme har vores også vært uundværdlig.. Både da hun var helt lille men også det hun blev større.. Til lige 10-15 min med frie hænder. Som et bad eller noget og spise fie elskede og sidde i sin på spise bordet og se os andre spise

Anmeld

21. oktober 2011

dorthemus

Jeg vil anbefale Babybjørn Babysitter skråstolen som er lidt dyr, men til gengæld sidder barnet ergonomisk korrekt. Den var fuldstændig uundværlig mens min datter var lille og jeg gik og støvsugede fx. Så sad hun der og vippede og så tv den var også god når jeg var i bad. Så stillede jeg den udenfor så vi ku "snakke" imens

Anmeld

21. oktober 2011

annec

Vi har denne. Sebastian elsker den, han bruger den mens jeg går i bad

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. oktober 2011

annec

Rockertand skriver:

Jeg har virkelig haft god gavn af min skråstol, når man bruger den med måde, er det et fantastisk redskab til at få frie hænder i et kvarters tid, hvor baby kan følge med i, hvad du foretager dig. Min datter har siddet utallige gange i skråstolen og fulgt med i mors brusebade.

Mit bedste råd er, at du ønsker dig en, hvor der er en udtagelig plade i ryggen - det var der i vores, og det bevirkede, at vores datter kunne bruge stolen som helt lille, da hun faktisk havde rank ryg i skråstolen (nærmest skråt liggende) og ikke sad op, men stadig i en stilling, hvor hun kunne følge med i aktiviteterne. Da hun blev ældre og mere stiv i ryggen, kunne pladen tages ud, og hun sad så normalt.

Hvis jeg skulle købe en i dag, ville jeg måske investere i den, der kan monteres på Trip-Trap-stole, den ser smart ud, men jeg har aldrig set den i funktion.

åh, jeg vidste faktisk ikke at de ikke måtte sidde i dem i ret lang tid. Hvad er det for noget? sebastian sidder dog højest i hans i max 15 min af gangen

Anmeld

21. oktober 2011

Rockertand

annec skriver:

åh, jeg vidste faktisk ikke at de ikke måtte sidde i dem i ret lang tid. Hvad er det for noget? sebastian sidder dog højest i hans i max 15 min af gangen

Jeg kan ikke huske det anbefalede.....men det er lidt samme princip som med autostolen.

Som jeg beskrev, så havde vi én med plade i ryggen, og det gjorde, at jeg ikke var helt så striks med max.-brug, da hun sådan set bare "lå skråt", he-he, hvor det lyder.

Hun har også altid siddet i den ved siden af mig ved aftensmaden, hvor hun fik ske-mad, dejlig madro, hun kunne følge med i det hele.

Anmeld

21. oktober 2011

Annette A

Rockertand skriver:

Ok. Tak for rådet.  Vidste ikke man kunne få skråstole med en plade i ryggen. Det lyder da smart. Men det er rart at høre det ikke sådan er skadeligt for barnet sålænge det ikke er for længe ad gangen det sidder i stolen. 

Anmeld

21. oktober 2011

Annette A

Mor til 2, snart 3 skriver:

Her hjemme har vores også vært uundværdlig.. Både da hun var helt lille men også det hun blev større.. Til lige 10-15 min med frie hænder. Som et bad eller noget og spise fie elskede og sidde i sin på spise bordet og se os andre spise

Anmeld

21. oktober 2011

Annette A

dorthemus skriver:

Jeg vil anbefale Babybjørn Babysitter skråstolen som er lidt dyr, men til gengæld sidder barnet ergonomisk korrekt. Den var fuldstændig uundværlig mens min datter var lille og jeg gik og støvsugede fx. Så sad hun der og vippede og så tv den var også god når jeg var i bad. Så stillede jeg den udenfor så vi ku "snakke" imens

Lyder hyggeligt.  Hvad prisleje ligger den i?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.