Anonym skriver:
Men det er tanker jeg bliver nød til at komme ud med! Så her kommer det hele. Håber ikke det bliver for rodet.
Der er dage hvor jeg bare savner min x-kæreste utroligt meget, der er selvfølgelig også dage hvor jeg tænker på ham overhovedet og dem er der heldigvis flest af!
Men en dag som idag savner jeg ham og alt minder mig om ham. Jeg savner ham ikke som min kæreste da jeg elsker ham jeg er sammen med nu overalt på jorden og det er ham jeg vil være sammen med, men jeg savner at han er en del af mit liv. Han var min bedste ven og vi havde kendt hinanden længe inden vi begyndte at komme sammen, men som kærester fungerede vi bare ikke og da vi slog, ja da mistede jeg også min bedste ven.
Jeg savner at kunne fortælle ham alt. Jeg kan selvfølgelig fortælle min kæreste det, men at have den der drengeven ved siden af, som så på situationen med helt andre øjne var bare fantastisk. Jeg savner vores lange samtaler om natten om alt mellem himmel og jord (alt dette var mens vi var venner og ikke kom sammen)
Jeg forbander den dag vi valgte at komme sammen, fordi den dag mistede jeg noget værdifuldt. Noget som jeg aldrig tror jeg får igen! Og nu lyder det som om min kæreste ikke kan give mig det samme som min x, men det kan han. Der er bare forskel på en kæreste og så en drengeven. Så det er altså ikke fordi han var mere værd end min kæreste. Min kæreste betyder alt
og jeg vil aldrig miste ham!
Argh, vil bare have ud af mit hoved ud af mit hjerte! Men tror sgu altid at jeg vil elske ham som den han var før vores forhold startede!
Det skal lige siges at min kæreste kender alt til ham og kender til det venskab som vi havde inden vi bliver kærester, så det er ikke noget jeg holder hemmeligt for min kæreste og jeg har heller ikke følelser for min X! Men hvorfor fanden kan man ikke bare venner bagefter! Hvorfor skal alting være så kejtet!
Jeg er anonym da jeg ikke vil dømmes på at jeg har det sådan, selvom det egentlig ikke er noget at skjule, man må jo gerne savne sine gamle venner
Jeg kender det alt for godt selv !
Havde en rigtig rigtig go ven gennem 4 år, vi kunne fortælle hinanden ALT!! Vi arbejdede sammen, gik i byen sammen, snakkede sammen når vi var længst nede.. Ved ting om ham, som ikke engang hans forældre eller kæreste ved..
Men det endte desværre bradt en aften i byen, hvor jeg konfronterede ham med nogle ting jeg fik afvide af fælles venner.. Det er skide hårdt, at miste så go en ven.. Kunne ringe til ham, på alle tider af døgnet og omvendt..
Mange troede vi var kærester, fordi vi kunne alt sammen.. Når vi begge var single, ku vi sove sammen, uden der var noget i det..
Det var ham jeg ringede til, hvis der var problemer med kæresten, hvis livet som mor var hårdt en gang i mellem..
Kan udmærket forstå dig.. Har ikke snakket med ham i ½ år, og det er skide hårdt..! Ingen tvivl om det!
Jeg vil gerne uddybe og fortælle mere, men så send en pb. 
Og så får du lige en masse
med på vejen!