oppustet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

Happiness

Kay skriver:

hahaha... prutter allerede... men er så snot forkølet at jeg ikke kan lugte noget... så rigtig synd for kæresten

hihi... skal nok skrive til dig på lørdag så... når du nu tror den er det

jeg e stoppet med at håbe... og stoler ikke på min krop...

Jeg vil vente spændt med min mobil :-)

Og kæresten kan sgu lige så godt vende sig til dem! Man er SÅ charmerende som gravid :-P Det er ufatteligt at min stadig er her ;-) hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Kay

Happiness skriver:

Og kæresten kan sgu lige så godt vende sig til dem! Man er SÅ charmerende som gravid :-P Det er ufatteligt at min stadig er her ;-) hehe...

hahaha jeg er født ucharmerende... hihi... synd for ham hvis det bliver værer...

Anmeld

21. oktober 2011

Kay

Happiness skriver:

det meste af luften kom ud i løbet af natten

blev ret øm på lænden men det er meget bedre i dag

så jeg kan lave andesteg og risalamand til i aften selvom vi stadig ik har fundet nogle gæster... men så har vi bare mad til ca. 3 dage til os to

Anmeld

21. oktober 2011

NJN

Kay skriver:

så jeg kan lave andesteg og risalamand til i aften selvom vi stadig ik har fundet nogle gæster... men så har vi bare mad til ca. 3 dage til os to

Den aftensmad måtte jeg kommenterer på! HVOR LÆKKERT!!! Håber i kommer til at hygge jer, det lyder i hvert fald meget hyggeligt!! 

Anmeld

21. oktober 2011

Kay

NJN skriver:

Den aftensmad måtte jeg kommenterer på! HVOR LÆKKERT!!! Håber i kommer til at hygge jer, det lyder i hvert fald meget hyggeligt!! 

det håber jeg også det bliver

vi skal holde jul her hjemme for første gang... så vi øver os på at lave maden så den bliver helt perfekt til jul har menlig aldrig lavet hverken andesteg eller risalament før... heller j risengrød.. hihi...

Anmeld

21. oktober 2011

NJN

Kay skriver:

det håber jeg også det bliver

vi skal holde jul her hjemme for første gang... så vi øver os på at lave maden så den bliver helt perfekt til jul har menlig aldrig lavet hverken andesteg eller risalament før... heller j risengrød.. hihi...

Jamen så er det da bare igang.. Super god idé med at øve sig.. hehe måske man også skulle øve sig på jule slik fadet??? 

Anmeld

21. oktober 2011

Happiness

Kay skriver:

Hvis det ikke var pga vi har masser af se til til på søndag, så var vi sprunget til!

Og jeg hepper stadig på 2 streger, selv om luften er gået af badebolden

Anmeld

21. oktober 2011

Kay

NJN skriver:

Jamen så er det da bare igang.. Super god idé med at øve sig.. hehe måske man også skulle øve sig på jule slik fadet??? 

hihihi.... ja... du går bare igang der er jo en del der skal prøvesmages

Anmeld

21. oktober 2011

eElak

Jeg har altså tilbudt dig at komme her forbi med resterne.... Baronen og jeg skal nok hjælpe med at spise det :-D

Anmeld

21. oktober 2011

Kay

Happiness skriver:

Hvis det ikke var pga vi har masser af se til til på søndag, så var vi sprunget til!

Og jeg hepper stadig på 2 streger, selv om luften er gået af badebolden

ja i har massere at se til håber i får en dejlig dag...  føles desværre som om mens er på vej... så ved ik rigtig men tester stadig i morgen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.