Køb af "grov" rib??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Ullaen

Hej Piger.

Jeg mangler lige lidt hjælp, til hvor jeg kan købe "grov" rib. Det er til et par jeans og ved at onion har lavet noget, men kan kun finde det i to farver på stofogstuff´s hjemmeside og de er ikke lige de rigtige.

Kom frisk... håber at I ved hvor det kan findes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Ullaen

Er der slet ingen der kan hjælpe

Anmeld

25. oktober 2011

Ullaen

Øv... håbede lige at der var nogle der vidste det!

Anmeld

25. oktober 2011

birthee

Ullaen skriver:

Hej Piger.

Jeg mangler lige lidt hjælp, til hvor jeg kan købe "grov" rib. Det er til et par jeans og ved at onion har lavet noget, men kan kun finde det i to farver på stofogstuff´s hjemmeside og de er ikke lige de rigtige.

Kom frisk... håber at I ved hvor det kan findes

Hvad skal du bruge ribben til???

Anmeld

25. oktober 2011

Ullaen

Det er til kanter/afslutninger og syntes det grove er pænt som alternativ til stribet rib  

Anmeld

25. oktober 2011

Ullaen

birthee skriver:

Hvad skal du bruge ribben til???

Hov glemte at citere

Anmeld

25. oktober 2011

birthee

Ullaen skriver:

Det er til kanter/afslutninger og syntes det grove er pænt som alternativ til stribet rib  

Har du ikke en lokal stof-butik??? Jeg synes ikke lige jeg er rendt ind i grov rib nogle steder...

Anmeld

25. oktober 2011

Ullaen

birthee skriver:

Har du ikke en lokal stof-butik??? Jeg synes ikke lige jeg er rendt ind i grov rib nogle steder...

Jo har flere, men de har ikke grov rib - har kun set det i stof og stuff. Ville bare høre om der er nogle herinde der ved hvor man kan få fat i det

Anmeld

25. oktober 2011

birthee

Ullaen skriver:

Jo har flere, men de har ikke grov rib - har kun set det i stof og stuff. Ville bare høre om der er nogle herinde der ved hvor man kan få fat i det

Nu har jeg lige været inde på deres side og tjekke  har du prøvet stof og stil??? eller stof2000 ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.