Julegave: Nitendo, men hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

ChipChap

Skal give en Nitendo spillekonsol, men er lidt i tvivl om det skal være en dsi eller en xl ? Nogen der kender forskel og hvad der er bedst ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Mi

Vi har en dsi. Umiddelbart vil jeg ikke betale mere for xl modellen, for de har jo ikke behov for en større skærm, spillene er jo de samme.

Anmeld

20. oktober 2011

LinLin

David og jeg har en XL'er. (jep - mor og søn spiller sammen ) Jeg synes det er rigtigt fedt med den store skærm og så er "synvinklen" større, således at den der sidder ved siden af også kan se med.

Men hvis jeg skulle købe en i dag ville jeg helt klart købe 3ds'eren! Den koster ikke ret meget mere

Anmeld

20. oktober 2011

skønneunger

der er ikke så stor forskel i pris mere så man kan lige så godt købe en 3ds

Anmeld

20. oktober 2011

trunte89

Jeg leder efter en lite til min datter. Den kan også spille gameboy advance spil de kan fåes rigtig billigt brugt.

Anmeld

20. oktober 2011

dpb

vores ældste dreng har xl modellen... og faren spiller mindst ligeså meget på den

Vores valg faldt på den fordi den bla. havde den større skærm... havde set når min lillebror spillede på sin alm. dsi at han sad med den næsten helt oppe i ansigtet for at kunne se ordentligt (og nej så vidt vides fejler hans syn ik noget ) og alexander gjorde det samme når han lånte den... det syntes vi ikke om da det i vores verden ikke er godt at sidde for tæt på en skærm... derudover var det også et plus at det er lettere at hjælpe ham på sidelinjen når man kan se hvad der foregår

Qnuz

Anmeld

21. oktober 2011

hannetheis

ChipChap skriver:

Skal give en Nitendo spillekonsol, men er lidt i tvivl om det skal være en dsi eller en xl ? Nogen der kender forskel og hvad der er bedst ?

vores søn på 3,5 får en af os i julegave.

jeg har forhørt mig i forskellige butikker hviklen de syntes er bedst til den alder og alle jeg har spurgt har sagt dsi.

de har dog alle også nævnt xl men sagt at til den alder kan den godt virke stor at sidde med.

så vores søn får en dsi.

Anmeld

21. oktober 2011

kirsti

jeg ville klart vælge xl, Noah fik sin da han blev 4 og har aldrig haft problemer med størrelsen. Den har nogen funktioner som dsi ikke har

-kamera så ungerne selv kan tage billeder og bagefter kan man dekorere billederne ligesom i paint og uploade dem til face el puteren.
Vi har også brugt funktionen hvor jeg har taget billeder af en ensfarvet baggrund og så har noah tegnet ligesom på papir hvis du forstår hvad jeg mener
-optager de kan optager korte lydsekvenser
-skærmen er større hvilket jeg synes er lækkert når jeger med til at spille

Anmeld

21. oktober 2011

ChipChap

DAs mor skriver:

David og jeg har en XL'er. (jep - mor og søn spiller sammen ) Jeg synes det er rigtigt fedt med den store skærm og så er "synvinklen" større, således at den der sidder ved siden af også kan se med.

Men hvis jeg skulle købe en i dag ville jeg helt klart købe 3ds'eren! Den koster ikke ret meget mere

Hvor hygeligt !!! Det med større skærm tror jeg i længden er feder når man skal spille..

Anmeld

21. oktober 2011

ChipChap

kirsti skriver:

jeg ville klart vælge xl, Noah fik sin da han blev 4 og har aldrig haft problemer med størrelsen. Den har nogen funktioner som dsi ikke har

-kamera så ungerne selv kan tage billeder og bagefter kan man dekorere billederne ligesom i paint og uploade dem til face el puteren.
Vi har også brugt funktionen hvor jeg har taget billeder af en ensfarvet baggrund og så har noah tegnet ligesom på papir hvis du forstår hvad jeg mener
-optager de kan optager korte lydsekvenser
-skærmen er større hvilket jeg synes er lækkert når jeger med til at spille

Må lige tjekke priserne på en xl'er og en 3D , men det lyder da bare rigtig godt med alt det den kan...super smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.