Hvornår holdt i op med at bruge lift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.728 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

lycly

Ja, som spørgsmålet lyder, hvornår droppede i liften? Julia er 3 måneder og tror kke det varer længe, før hun er for stor til den. Men synes bare det bliver besværligt at droppe den, fordi det bliver svært at komme op i lejligheden med hende fx når jeg har handlet og har bæreposer. For hun kan jo ikke sidde selv, så hun er svær at bære med kun 1 arm. Og så synes jeg det er rart, at hvis hun er faldet i søvn i barnevognen, så vågner hun ikke når man bærer hende op i liften. Plus at hun har noget at sove i når man er ude og besøge venner og familie. Men hun kan jo ikke ligge i den altid.

Så nu er jeg nysgerrig efter at høre hvornår i stoppede med at bruge lift? Og hvad I så gjorde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Clisolka

LunaLykke skriver:

Ja, som spørgsmålet lyder, hvornår droppede i liften? Julia er 3 måneder og tror kke det varer længe, før hun er for stor til den. Men synes bare det bliver besværligt at droppe den, fordi det bliver svært at komme op i lejligheden med hende fx når jeg har handlet og har bæreposer. For hun kan jo ikke sidde selv, så hun er svær at bære med kun 1 arm. Og så synes jeg det er rart, at hvis hun er faldet i søvn i barnevognen, så vågner hun ikke når man bærer hende op i liften. Plus at hun har noget at sove i når man er ude og besøge venner og familie. Men hun kan jo ikke ligge i den altid.

Så nu er jeg nysgerrig efter at høre hvornår i stoppede med at bruge lift? Og hvad I så gjorde?

Jeg tror Isabella var 4-5 måneder da vi droppede liften - så var hun for stor  Når vi er ude, så har vi selvfølgelig barnevognen med, for vi har ikke bil... 

Anmeld

20. oktober 2011

Janni.

Jeg kan ikke huske hvor gammel Silas var, men vi skiftede liften ud med en drømmepose fra føtex. Der er bæreplade så han kunne bæres i den. 

Mener han var omkring de 3 mdr.

Anmeld

20. oktober 2011

meem

LunaLykke skriver:

Min datter er 4½ mdr og har sovet for første gang i sin barnevogn uden lift idag...

Vil dog stadig bruge liften når vi er på besøg hos andre og hun skal sove

Anmeld

20. oktober 2011

lycly

Janni. skriver:

Jeg kan ikke huske hvor gammel Silas var, men vi skiftede liften ud med en drømmepose fra føtex. Der er bæreplade så han kunne bæres i den. 

Mener han var omkring de 3 mdr.

Kan de bedre være i sådan en ? Har nemlig godt tænkt på om man skulle skifte til dem, for der ligger de jo alligevel helt pakket ind og der behøver ikke være så meget luft omkring dem, som der skal i en lift

Anmeld

20. oktober 2011

lycly

meem skriver:

Min datter er 4½ mdr og har sovet for første gang i sin barnevogn uden lift idag...

Vil dog stadig bruge liften når vi er på besøg hos andre og hun skal sove

Ja, man kunne måske også bare nøjes med at have liften med når vi skal på besøg hos folk

Anmeld

20. oktober 2011

meem

LunaLykke skriver:

Ja, man kunne måske også bare nøjes med at have liften med når vi skal på besøg hos folk

Det ihvertfald sådan jeg har planlagt at gøre det

Anmeld

20. oktober 2011

Janni.

LunaLykke skriver:

Kan de bedre være i sådan en ? Har nemlig godt tænkt på om man skulle skifte til dem, for der ligger de jo alligevel helt pakket ind og der behøver ikke være så meget luft omkring dem, som der skal i en lift

Der er masser af plads, og den kan også bruges som et tæppe, de kan ligge på når i er ude.

Vi vil nødig undvære vores drømmepose. Vi har dog taget bærepladen ud nu. Magter ikke at bære vores søn i den mere, han vejer 11 kg nu.

Anmeld

20. oktober 2011

Koen.

lærke har været 2 1/2 - 3 mdr da vi gik over til voksien

Anmeld

20. oktober 2011

Alexander&Lærke

Min datter er også ved at være 3 md(på søndag) Vi bruger også stadig liften, men regner med at hun inden længe kommer i slee bee posen. Det var det jeg gjore med min søn dengang, da han voksede ud at liften kom han i posen den fungere jo som en slags sovepose også kan man bære dem i den, så du kan bære hende op i lejligheden ligesom hvis hun lå i liften. Og så er den dejligt varm så de behøver ikke så meget tøj på måske bare en trøje, lille hue og små vanter... Jeg syntes den genial....  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.