Må jeg læse jeres blog ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

-Sigrid-

Du må da også meget gerne kigge i min, og jeg ville elske at få noget konstruktivt kritik

www.voreslille.blogspot.com 

Kigger også lige på din

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Azubinen

Du må rigtig gerne kigge forbi min, hvis du har lyst

http://www.swh-t.blogspot.com/

Den indeholder en god blanding af alt muligt

Anmeld

21. oktober 2011

lycly

-Sigrid- skriver:

Du må da også meget gerne kigge i min, og jeg ville elske at få noget konstruktivt kritik

Kigger også lige på din

Fedt at den er så enkel, det kan jeg godt lide! Mange blogs er lidt uoverskuelige for sådan nogle teknik-idioter som mig

Anmeld

21. oktober 2011

-Sigrid-

LunaLykke skriver:

Fedt at den er så enkel, det kan jeg godt lide! Mange blogs er lidt uoverskuelige for sådan nogle teknik-idioter som mig

Mange tak, syntes selv den er lidt kedelig, men der er ikke så mange som kigger, så det er egentlig mest til dem som virkelig er interesseret i Krøllen 

Anmeld

21. oktober 2011

CS

LunaLykke skriver:

Ja, jeg er jo for nylig sprunget ud som blogger, og indtil videre er jeg fast læser af 5 blogs. Men fordi jeg er lidt nørdet (og åbenbart har masser af tid) så får jeg lynhurtigt læst deres nyeste indlæg og elsker at læse blogs

Så.. Må jeg læse jeres?
I er selvfølgelig også velkommen til at læse min: lunalykkesverden.blogspot.com

Fin blog du har fået lavet dig  du er altid velkommen til at kigge forbi min www.christinasogaard.blogspot.com  og tak fordi du lige minde mig om at det var ved at være et par dage siden jeg har været inde og skrive

Anmeld

22. oktober 2011

lycly

Hendemichelle skriver:

Du må da gerne læse min  
www.Babydutten.blogspot.com

Smutter lige ind og ser din!  

Hvordan melder man sig som fast læser? Troede ellers jeg havde gjort det, men du er ikke på min liste over de blogs jeg læser?

Anmeld

22. oktober 2011

lycly

ChristinaS skriver:

Fin blog du har fået lavet dig  du er altid velkommen til at kigge forbi min www.christinasogaard.blogspot.com  og tak fordi du lige minde mig om at det var ved at være et par dage siden jeg har været inde og skrive

Jamen selv tak da

Anmeld

22. oktober 2011

Sofiedk

LunaLykke skriver:

Ja, jeg er jo for nylig sprunget ud som blogger, og indtil videre er jeg fast læser af 5 blogs. Men fordi jeg er lidt nørdet (og åbenbart har masser af tid) så får jeg lynhurtigt læst deres nyeste indlæg og elsker at læse blogs

Så.. Må jeg læse jeres?
I er selvfølgelig også velkommen til at læse min: lunalykkesverden.blogspot.com

Du skal også være velkommen til at tjekke min blog - www.voresmini.blogspot.com

Anmeld

22. oktober 2011

Sofiedk

-Sigrid- skriver:

Kigger også lige på din

Har først set nu du også har en blog. Sjovt at vi begge er i terminsgruppe dor januar, venter små drenge og din blog hedder voreslille og min voresmini glæder mig til at følge med i din blog og kunne følge med når den lille komer til verden også

Anmeld

22. oktober 2011

-Sigrid-

Sofiekdk skriver:

Har først set nu du også har en blog. Sjovt at vi begge er i terminsgruppe dor januar, venter små drenge og din blog hedder voreslille og min voresmini glæder mig til at følge med i din blog og kunne følge med når den lille komer til verden også

Jeg så også din og grinte lidt, selvom jeg ikke vidste at du havde termin i januar

Jeg venter en lille pige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.