Update på den 2 årige pige fra Kina

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Bom

http://ekstrabladet.dk/112/article1642250.ece

Ved ikke om den har været oppe, men synes lige at i også skulle se Updaten på den 2 årige pige fra Kina..

Jeg er tom for ord, synes det er dybt tragisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Tulle28

Det er en ond verden vi lever i... Hvordan kan så mange mennesker gå forbi og ikke hjælpe? Og hvorfor griber ingen ind, når en 2 årig pige går rundt alene på gaden? Håber ikke den lille pige har Opfattet for meget af det der er foregået:-(

Anmeld

20. oktober 2011

Krussedulle

mit hjerte græder for det stakkels barn

Anmeld

20. oktober 2011

Bom

Tulle28 skriver:

Det er en ond verden vi lever i... Hvordan kan så mange mennesker gå forbi og ikke hjælpe? Og hvorfor griber ingen ind, når en 2 årig pige går rundt alene på gaden? Håber ikke den lille pige har Opfattet for meget af det der er foregået:-(

Jeg forstår det virkelig hellere ikke, og slet ikke hvordan nr 2 bil bare kører henover hende.. Jeg sad virkelig med tåre i øjne da jeg så det, frygtede virkelig at jeg fik marerid om natten.. Ville ønske jeg aldrig havde set det..

Anmeld

20. oktober 2011

Nielsen1991

ååh nej da :/ hvor er det bare trageisk(staves)..

jeg blev så sur og ked af det da jeg så videoen, utrolig at folk intet hjerte har øv jeg fik det skidt..

Anmeld

20. oktober 2011

BellaT

Det er så forfærdeligt. Selve ulykken i sig selv, men bare det at mennesker bare går og kører upåvirket forbi det lille kvæstede hjælpeløse barn.. Syg syg mentalitet de har! "Hjælper du en kvæstet eller en i livsfare, må du selvfølgelig være skyld i personens ulykke! Ellers hjælper man da ikke!" Fuck, hvor er det sygt!

RIP lille pige. Det havde du ikke fortjent!

Anmeld

20. oktober 2011

H+S Skjolgborg.

Kan kun sig av mit hjerte og av min mave.Tanken om ens eget barn/datter kom udfor det føj for den da.

Henriette

Anmeld

20. oktober 2011

Stumpen

Sådan som verden har behandlet det lille uskyldige væsen, så er det bedst hun kommer herfra... 

Mit hjerte græder for hende -intet kan retfærdiggøre det der er sket mod hende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.