Hjælp til aftensmad til gæster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Lullaby

Vi får gæster i morgen og vi er megaflade. Vi har en hulens masse flæskefars i fryseren. Hvad kan man lave med det? Eller kan man bage noget nemt som samtidig er billigt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

henh01

Hvis det skal være lidt eksklusivt så kan du købe en mørbrad og lave indbagt mørbrad. Der blander du en fars som til frikadeller og kommer evt lidt feta eller andet i kommer rundt om den stegte mørbrad og ruller den ind i buddadej og så bre i ovnen. Det smager skønt og det er nemt at lave

Anmeld

20. oktober 2011

henh01

Hov så lige at pengene var små. Jamen så kan du lave et farsbrød. Det smager også godt. Jeg har før gjort det t jeg har formet farsbrødet på en bagplade og så åbnet den for oven og smidt en masse svesker ned i den - det giver en gid smag og ser flot ud når du skærer den.

Anmeld

20. oktober 2011

Ni-ko-li-ne

Jeg ville helt sikkert lave forloren harre med hasselbagte kartofler og flødesovs til

Anmeld

20. oktober 2011

LLN

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg ville helt sikkert lave forloren harre med hasselbagte kartofler og flødesovs til

Den er jeg med på og så måske tyttebær og waldorfsalat til.

Eller grønne bønner og små gulerødder hvis der skal være mere grønt.

Anmeld

20. oktober 2011

baby84

Vi får gæster i morgen og vi er megaflade. Vi har en hulens masse flæskefars i fryseren. Hvad kan man lave med det? Eller kan man bage noget nemt som samtidig er billigt???

Hvad med fyldte peberfurgter med tazaki m. græske kartofler i ovnen og taziki.

Du rører farsen op med hakkede løg, hvidløg og krydderier. Kommer den i halve peberfrugter og pynter med revet ost. Disse kommes i et ovnfast fad (i ovnen ca 25-30 min)

Til laver du kartofelbåde vendt i lidt olie og krydderier eller bager måske et godt brød til selv

serveres med en god taziki

Anmeld

20. oktober 2011

Fam. Madsen

du kan blande noget oksekød med flådetomater, løg og gulerødder i en gryde. lave noget kartoffelmos kommer det i et ildfastfad med ost oven på også ind i ovene på 200 grader 10-15 min. også med fluts til det smager godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.