Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har syet denne kjole, og vil gerne have din mening om den?
Hvad enten om du selv har en pige eller ej
Jeg er i tvivl på om der mangler noget eller lommerne er nok?
http://miniministeren.blogspot.com/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
numsefisk skriver: Har syet denne kjole, og vil gerne have din mening om den? Hvad enten om du selv har en pige eller ej Jeg er i tvivl på om der mangler noget eller lommerne er nok?
Den er SÅ fin
Hej Tina
Jeg synes den er super fin, men synes også at detaljerne ved lommerne gerne må være mere synligt.
det er en rigtig sød model, dog er farverne ikke lige mig, men der er vi jo heldigvis så forskellige..
morethanperfect skriver: Den er SÅ fin
Tusind tak
Tina&Martin skriver: synes detajlen ved lommerne godt måtte være mere synlige.
synes detajlen ved lommerne godt måtte være mere synlige.
Du mener stoffet der er inden i lommen ikk?
Ville det så gøre noget lommen var større?
Mamalou skriver: Hej Tina Jeg synes den er super fin, men synes også at detaljerne ved lommerne gerne må være mere synligt.
norenberg skriver: det er en rigtig sød model, dog er farverne ikke lige mig, men der er vi jo heldigvis så forskellige..
Ja farverne er altid svær at ramme så alle er vilde, men der er jo ubegrænsede muligheder.
Egentlig ikke så tit jeg bruger den røde farve, men af og til er det lige det jeg vil
Ville ønske jeg selv var mere kreativ anlagt! Jeg ville gerne sy lidt selv... Den ser super fin ud... men er nok ikke liiige min stil...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128