Julebag, hvad bager i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej i skønne mennesker

Jeg sidder og er helt klar på, at starte på julebagning snart  Måske lidt tidligt, men jeg elsker at bage!

Men det er faktisk første år i år at jeg er flyttet hjemmefra og ligesom skal gøre det selv og derfor har jeg ikke rigtigt nogle opskrifter som sådan. Jeg har da købt en bagebog med jul i, men synes ikke rigtig den er så spænende igen.

Så jeg ville høre jer:

Hvad bager i til jul? Og har i en opskrift på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

TaAsJu

Elsker julebag Her hjemme bager vi pepernødder, klijner (staves) og en gammel familie opskrift der bare hedder moster putte småkager nogen gange vanilje kranse.. men det er som regl manden (han er bager)

Anmeld

20. oktober 2011

L.J.L

rikkeregnbue skriver:

Len

Hej i skønne mennesker

Jeg sidder og er helt klar på, at starte på julebagning snart  Måske lidt tidligt, men jeg elsker at bage!

Men det er faktisk første år i år at jeg er flyttet hjemmefra og ligesom skal gøre det selv og derfor har jeg ikke rigtigt nogle opskrifter som sådan. Jeg har da købt en bagebog med jul i, men synes ikke rigtig den er så spænende igen.

Så jeg ville høre jer:

Hvad bager i til jul? Og har i en opskrift på det?

Tror vi skal bage brunkager i weekenden og så vil jeg også prøve at bage vanillekranse og så fandt jeg en opskrift på nogle nemme nogle hvor der skulle kakao i halvdelen af dejen og så ruller man det sammen til en rulle og skærer ud så det ligner sådan nogle snegle fandt en del opskrifter på dk kogebogen

Anmeld

20. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Mor til 2, snart 3 skriver:

Elsker julebag Her hjemme bager vi pepernødder, klijner (staves) og en gammel familie opskrift der bare hedder moster putte småkager nogen gange vanilje kranse.. men det er som regl manden (han er bager)

Ja så kan jeg godt se, at det nok er ham der bager  

Anmeld

20. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

L.J.L skriver:

Tror vi skal bage brunkager i weekenden og så vil jeg også prøve at bage vanillekranse og så fandt jeg en opskrift på nogle nemme nogle hvor der skulle kakao i halvdelen af dejen og så ruller man det sammen til en rulle og skærer ud så det ligner sådan nogle snegle fandt en del opskrifter på dk kogebogen

Okay det lyder rigtig lækkert, må se om jeg kan finde opskrift og om jeg har ingredienserne til det

Anmeld

20. oktober 2011

TaAsJu

rikkeregnbue skriver:

Ja så kan jeg godt se, at det nok er ham der bager  

er det hjemme så er det mig, han gider ikke men i jule hygger vi om det

Anmeld

20. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Mor til 2, snart 3 skriver:

er det hjemme så er det mig, han gider ikke men i jule hygger vi om det

Det er også bare rigtig hyggeligt at julebage!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.