carena klapvogn hjælpp???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.068 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

th

Er der nogen der har sådan en og kan fortælle mig hvordan den bliver slået sammen... kan ikke slå den sammen nu efter jeg har haft kigget på den... (en vi har fået brugt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

th

th skriver:

Er der nogen der har sådan en og kan fortælle mig hvordan den bliver slået sammen... kan ikke slå den sammen nu efter jeg har haft kigget på den... (en vi har fået brugt)

slet ingen der kan hjælpe???

Anmeld

20. oktober 2011

mortilfem

ville lige råde dig til at finde en anden vogn, da carena er bekendte for at børn kan falde ud af selen over rygstøtten og blive hængte i selen.... :-(

Anmeld

20. oktober 2011

ulleby

Der er mange forskellige modeller fra Carena - mon ikke de har fikset div. problemer?

Men jeg har en som er barnevogn pt. I højre side er der et metal plade (eller hvad man kan kalde det) det skal klikkes op - der efter skal man trykke knappen der sidder ved håndtaget ned og så folde den sammen. Mener der findes en video om det på nettet.

Anmeld

20. oktober 2011

mth1987

th skriver:

Jeg har en. På min sidder der noget metal noget ved baghjulene, der skal du hive i dutten og så klapper den sammen. Sorry hvis det er forvirrende ellers tag et billed af den bagfra så skal jeg guide dig

Anmeld

21. oktober 2011

th

ulleby skriver:

Der er mange forskellige modeller fra Carena - mon ikke de har fikset div. problemer?

Men jeg har en som er barnevogn pt. I højre side er der et metal plade (eller hvad man kan kalde det) det skal klikkes op - der efter skal man trykke knappen der sidder ved håndtaget ned og så folde den sammen. Mener der findes en video om det på nettet.

hmm kan ikke finde en video.. ved du had jeg skal søge på

Anmeld

21. oktober 2011

mth1987

th skriver:

hmm kan ikke finde en video.. ved du had jeg skal søge på

Har du set mit indlæg?

Anmeld

21. oktober 2011

th

mth1987 skriver:

Jeg har en. På min sidder der noget metal noget ved baghjulene, der skal du hive i dutten og så klapper den sammen. Sorry hvis det er forvirrende ellers tag et billed af den bagfra så skal jeg guide dig

det er en lige som denne.. kan stadig ikk slå den sammen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. oktober 2011

th

mth1987 skriver:

Har du set mit indlæg?

hov... nu kom den tak for hjælpen der sad en dims fast... mange mange tak......

Anmeld

21. oktober 2011

th

ulleby skriver:

hovv.... fandt ud af det nu, der sad en dims fast... men mange tak for hjælpen... så kommer vi nok på ferie alligevel... nu øver jeg mig de næste par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.