Kærligheden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. februar 2009

Anonym trådstarter

Jeg og Min kæreste har været samen i snart 3 år nu.
Vi bor sammen i et lille hus, Og vi får hverdagen til at fungere fint.

Problemet hos os er at gnisten / Kærligheden er væk, Ihvertfald fra min side af
Jeg tænker tit på at bryde op med ham og finde min egen lejlighed i byen og iih hvor ku det dog være dejligt.
Grunden til at jeg ikke gør det er, at han elser mig sååh højt at det er helt utroligt, Og han er en mand med rigtig mange følser i sig. Forstået på den måde at der ikk skal så meget til før han gir sig til at græde og verden bare går under for ham. spykolog vil han ikke
Jeg har prøvet at få det til at fungere, Men jeg elsker ham bare ikke mere

Jeg er også bange for at bryde op med ham da jeg havde en x der på samme måde som ham var meget følsesladet, og da jeg brød op med ham prøvede han at begå selvmord, ved at spise alle piller de ha´vde i huset, Hvilket var nok til at han sku på sygehuset og udpumpes.

Jeg ved det er et svært emne og det er meget svært at svare på især da i jo ikke får hele historien her, men ellers ville har jo komme flere sider

Er der nogen der ved jeg jeg kan gøre
Måske en måde at finde kærligheden på igen
eller en måde at gøre det forbi på uden han går helt neen om og hjem
Jeg vil self helst gerne at vi blir sammen .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

Anonym trådstarter

5. februar 2009

Drengenesmor

Du skriver længere oppe at du ikke elsker ham mere..... så tænker jeg at der næsten ikke er så meget at gøre mere.....kan man mon lære at elske igen.......hvis man ikke gør det længere..... Det tror jeg ikke....

Er man først her, så tror jeg kun det er en hvilepude, forstået på den måde, at selvom man kortvarigt genfinder kærligheden, går der nok ikke lang tid før det igen er hverdag......

Du bør ihvertfald lægge kortene på bordet og være ærlig.....han har ikke fortjent at gå rundt i uvidenhed.

Anmeld

5. februar 2009

malou

uha... kærlighed er det dejligeste i verden men også det værste når man ved man kommer til at sårer sin nærmeste. Du skriver det jo selv.. du elsker ham ikke mere... og så er der jo egentlig ikke mere at komme efter! desværre. Jeg var engang kæreste med en mand i 4 år... jeg elskede ham virkelig højt.. men jeg tændte ikke på ham længere... og det var også skide svært at fortælle ham. Kunne jo ikke blive ved med at komme med alverdens undskyldninger!! Det endte med vi gik fra hinanden for hvad er et forhold uden sex...?? og i dit tilfælde: hvad er et forhold uden kærlighed når du IKKE elsker ham mere??
Får helt gåsehud... det er så svært at bryde op... men på længere sigt vil det blive det bedste for jer begge 2.
Held og Lykke

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.