Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min datter bliver 5 år her i november og skal fejres med brunch. Jeg vil gerne have cupcakes som den søde afslutning, men kan man godt lave dem dagen før? -Altså med frosting og det hele? og skal de så i køleskab? Tænker det skal være chokoladekage med UCF på toppen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JulieE skriver: Min datter bliver 5 år her i november og skal fejres med brunch. Jeg vil gerne have cupcakes som den søde afslutning, men kan man godt lave dem dagen før? -Altså med frosting og det hele? og skal de så i køleskab? Tænker det skal være chokoladekage med UCF på toppen
Op op op - tænkt nemlig på det samme igår
-Sigrid- skriver: Op op op - tænkt nemlig på det samme igår
Ja, jeg håber nogen vil svare os
JulieE skriver: Ja, jeg håber nogen vil svare os
Ellers må vi bare oppe imorgen
At oppe
Det kan I sagtens Bare husk at pakke dem ind, så de ikke tager lugt fra andet i køleskabet... Det kan frostingen gøre hurtigt
Ja du kan godt lave dem dagen før og så sætte dem i køleskabet
Evt. så kom en lille smule creme fraiche i kagedejen. Det gør kagen lækker og luftig og den bliver ikke tør af at komme i køleskabet
Sagtens, bare husk at putte dem i en pose/boks Det fungerede i hvert fald fint for mig, sidst jeg lavede dagen før.
10000 mange tak for jeres svar!!!
Super fedt, så skal vi helt sikkert have cupcakes til fødselsdagen
Ja sagtens Og det med at dække dem ned hjælper ikke kun mod lugt, men også mod fugt
Og det bedste råd jeg kan give til cupcakes er; Hellere skrue lidt ned for varmen og bag dem et par minutter mere, så bliver de dejlige og luftige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128