Kan man lave cupcakes dagen før?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.180 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

JulieE

Min datter bliver 5 år her i november og skal fejres med brunch. Jeg vil gerne have cupcakes som den søde afslutning, men kan man godt lave dem dagen før? -Altså med frosting og det hele? og skal de så i køleskab?  Tænker det skal være chokoladekage med UCF på toppen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

-Sigrid-

JulieE skriver:

Min datter bliver 5 år her i november og skal fejres med brunch. Jeg vil gerne have cupcakes som den søde afslutning, men kan man godt lave dem dagen før? -Altså med frosting og det hele? og skal de så i køleskab?  Tænker det skal være chokoladekage med UCF på toppen 

Op op op - tænkt nemlig på det samme igår

Anmeld

20. oktober 2011

JulieE

-Sigrid- skriver:

Op op op - tænkt nemlig på det samme igår

Ja, jeg håber nogen vil svare os 

Anmeld

20. oktober 2011

-Sigrid-

JulieE skriver:

Ja, jeg håber nogen vil svare os 

Ellers må vi bare oppe imorgen

Anmeld

22. oktober 2011

-Sigrid-

At oppe 

Anmeld

22. oktober 2011

Dot D

Det kan I sagtens Bare husk at pakke dem ind, så de ikke tager lugt fra andet i køleskabet... Det kan frostingen gøre hurtigt

Anmeld

22. oktober 2011

Ploffer

JulieE skriver:

Ja du kan godt lave dem dagen før og så sætte dem i køleskabet 

Evt. så kom en lille smule creme fraiche i kagedejen. Det gør kagen lækker og luftig og den bliver ikke tør af at komme i køleskabet 

Anmeld

22. oktober 2011

Chamomile

Sagtens, bare husk at putte dem i en pose/boks Det fungerede i hvert fald fint for mig, sidst jeg lavede dagen før.

Anmeld

22. oktober 2011

JulieE

10000 mange tak for jeres svar!!! 

Super fedt, så skal vi helt sikkert have cupcakes til fødselsdagen 

Anmeld

22. oktober 2011

Mussi30

Ja sagtens Og det med at dække dem ned hjælper ikke kun mod lugt, men også mod fugt

Og det bedste råd jeg kan give til cupcakes er; Hellere skrue lidt ned for varmen og bag dem et par minutter mere, så bliver de dejlige og luftige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.