Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hey tøser....Idag er der gået børnepenge ind. det er jo dejligt, men jeg har fået noget børnetilskud? Hvorfor? Hvad er det? Mere jeg gider ikk betale noget tilbage fordi jeg har fået for meget. > :<
Har du fået noget udover de 8400+ det løse?
Baby-støv skriver: Hey tøser....Idag er der gået børnepenge ind. det er jo dejligt, men jeg har fået noget børnetilskud? Hvorfor? Hvad er det? Mere jeg gider ikk betale noget tilbage fordi jeg har fået for meget. > :<
Kofoed. skriver: Har du fået noget udover de 8400+ det løse?
Baby-støv skriver:Ja. 2044 ? bare jeg gider ikk bruge dem, hvis jeg lige pludselig ska betale dem tilbage. Det hed børnetilskud.
Valle81 skriver: Du får ekstra tilskud fordi du gas tvillinger
Du får ekstra tilskud fordi du gas tvillinger
Baby-støv skriver: Ja. 2044 ? bare jeg gider ikk bruge dem, hvis jeg lige pludselig ska betale dem tilbage. Det hed børnetilskud.
Ja. 2044 ? bare jeg gider ikk bruge dem, hvis jeg lige pludselig ska betale dem tilbage. Det hed børnetilskud.
Som de andre skriver, kan det så være fordi det er tvillinger? Ring til komunen i morgen
Stjernestoev skriver: Det er fordi du har tvillinger, så får du børnetilskud
Det er fordi du har tvillinger, så får du børnetilskud
Kofoed. skriver: Som de andre skriver, kan det så være fordi det er tvillinger? Ring til komunen i morgen
Baby-støv skriver:Okay.. Fedt.. er det noget der kommer til at gå udoverbørnepengene? for det er da noget med man "kun" må få et vis antal kroner???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128