Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laulund87 skriver: Jeg har stemt blankt for jeg kan begge dage Så det er Frøken J der bestemmer, da jeg skal følges med hende
Jeg har stemt blankt for jeg kan begge dage Så det er Frøken J der bestemmer, da jeg skal følges med hende
Tager jeg helt fejl hvis i kommer fra Århus? Det gør jeg nemlig også så kunne være fedt hvis der var nogle at følges med Selvfølgelig kun hvis i har lyst og skal med tog eller bus eller hvordan man nu kommer til Kjellerup. Men jeg kan kun d. 26, så det bliver kun aktuelt hvis det bliver den dag!
Håber ikke jeg trænger mig for meget på Synes som sagt bare det kunne være rart at følges med nogle.
Mvh Line
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan kun d. 26, og jeg ved ikke endnu om jeg kommer selv eller om jeg kan "låne" lillemanden, da det er hans fars weekend
trunte24 skriver: Tager jeg helt fejl hvis i kommer fra Århus? Det gør jeg nemlig også så kunne være fedt hvis der var nogle at følges med Selvfølgelig kun hvis i har lyst og skal med tog eller bus eller hvordan man nu kommer til Kjellerup. Men jeg kan kun d. 26, så det bliver kun aktuelt hvis det bliver den dag! Håber ikke jeg trænger mig for meget på Synes som sagt bare det kunne være rart at følges med nogle. Mvh Line
Jeg kommer fra Randers og Janne (Frøken J) kommer fra Århus
Jeg kunne forestille mig at vi tager afsted fra Århus.. Men det kommer an på hvordan og hvorledes Janne vil komme dertil.
Men vi kan nok godt finde ud af noget sammen
Mira0911 skriver: Søde altså... Om man er gravid eller ej eller børn eller ej er man velkommen...
Søde altså...
Om man er gravid eller ej eller børn eller ej er man velkommen...
oka søde :d
det er jeg glad få at høre
tror det bliver rigtig hyggeligt
Mizz-sommer skriver: oka søde :d det er jeg glad få at høre tror det bliver rigtig hyggeligt
Det gør det hvert fald...
op
Jeg vil da lige kigge på datoerne og se hvilken dag jeg kan
Umiddelbart bedst d. 26
Fru Aagaard skriver: Jeg vil da lige kigge på datoerne og se hvilken dag jeg kan Umiddelbart bedst d. 26
Fantastisk....
Hvad er det for noget jule hygge ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128